Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vakman gevraagd/hulp gevraagd,

Pagina: 1
Acties:

• x25GSRW
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 20-12-2018
hulp gevraagd bij offerte, wat is nou een redelijke prijs voor het installeren van
7x 60cells panelen op schuindak inclusief omvormer(goot voor ac kabel gaat al naar de meterkast werkschakelaar ligt eral)?. de offertes die ik heb gehad zijn wel erg hoog voor een paar uur werk. :/

• AUijtdehaag
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
http://www.winkelman-zonn...ing/49933/?display=detail

(en dan iets eraf, omdat de groepenkast en dergelijke? al klaar is)

PV Output - Panasonic Hit Kuro Zuid / Solar Frontier Noord- 5 kW Mitsubsidie WP - Aton powerrr to heat

• Batavia
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-06 11:57
Je zou nog werkspot of zo iets kunnen proberen. Maar als je meerdere offertes hebt, dan is dat het waar je het mee moet doen. Het is niet te veel gevraagd als ze ergens anders wel dat bedrag kunnen krijgen.

Ik weet niet wat je hoog noemt, maar 2 man, die een halve dag bezig zijn (+heen en weer rijden) zal snel boven de 400 euro liggen. (als ze geen hele dag 'kwijt' zijn en dan is het dubbel)

en vergeet niet, je hebt toch wel wat scholing nodig electra goed aan te leggen.

[Voor 16% gewijzigd door Batavia op 01-10-2018 22:17]

• Read
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 06:00

Read

Join The Résistance

En wat denk je van garantie want ja we willen dat het allemaal dat het zo goedkoop mogelijk moet en bovendien mocht er zich een probleem voordoen dat de boel wel verzekerd is.
Geef eens een voorbeeld wat jij duur vind.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

vso

raap voor zijn recht

ik betaal bijvoorbeeld tussen de 6 en 7 duizend euro voor 14 panelen en het prijsverschil zit hem in de type omvormer (solaredge = duurder)

Gevonden gramatica fouten, mag je houden

• No Hands
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 09:34
Meestal is de prijs niet per uur maar per paneel. Als iemand dus 30 euro per paneel rekent en dan in 4 uur 12 panelen weglegt lijkt dat een enorm uurloon ja. Maar als je het zelf niet kan zul je het toch een ander moeten laten doen.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• JvdW
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23-06 22:00
Ik was 850,- ex kwijt incl. eventuele reiskosten voor:
- montage 16 "XL" panelen
- montage 16 optimizers op de rails
- ophangen omvormer

2 man ongeveer 6 uur werk op mijn dak.
+ 2x 180km reis :+

[Voor 5% gewijzigd door JvdW op 02-10-2018 21:26]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True