Onze dochter van bijna 8 gaat de Samsung S4 van mijn vrouw krijgen binnenkort aangezien deze telefoon overbodig wordt voor ons.
Nu wil ze ook heel graag whatsappen met haar vriendinnen, dus een sim kaart is een vereiste.
Nu heb ik zitten zoeken wat het goedkoopste is, ook al is het niet de bedoeling dat ze de telefoon meeneemt als ze naar school/vriendinnen etc gaat. Ze gaat dus vooral thuis met de telefoon aan de slag via wifi.
In de toekomst gaat ze natuurlijk wel een telefoon meenemen, maar dit kan nog wel een even duren (als het aan ons ligt) dus de kosten moeten wel een beetje te doen zijn.
Welke provider is aan te raden? Ik neig naar een erg goedkope provider, zoals Simpel.
Tele 2 is erg duur met bellen, KPN is dit ook.
Vodafone is iets goedkoper, maar nog steeds duur.
Simyo is goed koop, maar bellen is meteen 1 minuut, verder wel interessant.
Iemand die door de bomen wel het bos ziet en hier ervaring mee heeft??
Nu wil ze ook heel graag whatsappen met haar vriendinnen, dus een sim kaart is een vereiste.
Nu heb ik zitten zoeken wat het goedkoopste is, ook al is het niet de bedoeling dat ze de telefoon meeneemt als ze naar school/vriendinnen etc gaat. Ze gaat dus vooral thuis met de telefoon aan de slag via wifi.
In de toekomst gaat ze natuurlijk wel een telefoon meenemen, maar dit kan nog wel een even duren (als het aan ons ligt) dus de kosten moeten wel een beetje te doen zijn.
Welke provider is aan te raden? Ik neig naar een erg goedkope provider, zoals Simpel.
Tele 2 is erg duur met bellen, KPN is dit ook.
Vodafone is iets goedkoper, maar nog steeds duur.
Simyo is goed koop, maar bellen is meteen 1 minuut, verder wel interessant.
Iemand die door de bomen wel het bos ziet en hier ervaring mee heeft??