Ok vraagje, heel simpele volgens mij, ik ben echt niet meer een newbie met linux draai het nu 2 jaar en het werk top gewoon, netwerk thuis, half life server draaiend in haarlem 500 mhz met 512 mb ram. En nog een server draaien in haarlem .... affijn ik weet wel wat van linux maar achter 1 vraag heb ik nog nooit antwoord gevonden en ook niet met de search op het GoT. Ok het zit zo ik doe nu een ps aux uitslag = heel veel regels ik neem nu 1 regel:
halflife 487 0.0 1.6 2316 1088 ? S Jul19 0:00 sh ./halflife
Zoals je ziet user halflife start een halflife script op op pid 487 kan je hem killen maar nou ik mijn vraag ..... hoe haal ik hem weer op mijn voorgrond .... ik heb bijvoorbeeld het opgestart zo ./halflife &
Dat betekend dus dat hij hem op de achtergrond laat draaien ... hoe krijg ik hem weer naar de voorgrond....
Dank jullie alleen alvast voor het antwoord
-==CoolZero==-
ps: Er wel bij bedenkend dat ik dus eruit al bent gelogd en geen (fg) meer kan doen, omdat ik geen jobs meer heb.
halflife 487 0.0 1.6 2316 1088 ? S Jul19 0:00 sh ./halflife
Zoals je ziet user halflife start een halflife script op op pid 487 kan je hem killen maar nou ik mijn vraag ..... hoe haal ik hem weer op mijn voorgrond .... ik heb bijvoorbeeld het opgestart zo ./halflife &
Dat betekend dus dat hij hem op de achtergrond laat draaien ... hoe krijg ik hem weer naar de voorgrond....
Dank jullie alleen alvast voor het antwoord
-==CoolZero==-
ps: Er wel bij bedenkend dat ik dus eruit al bent gelogd en geen (fg) meer kan doen, omdat ik geen jobs meer heb.