Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Headset via USB aansluiten op dock van Nintendo Switch

Pagina: 1
Acties:

• Meister Sachs
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14-06 08:20
Hallo allemaal,

Ik kan mij herinneren dat het vanaf systeemupdate 4.00 van de Nintendo Switch mogelijk was om een headset met een USB-aansluiting te bevestigen via één van de USB-slots aan de zijkant van de dock. Wat ik echter ook probeer qua settings, ik krijg geen geluid via de headset. Ben overigens in het bezit van een HyperX Cloud II. Ligt dit aan mij headset of werkte dit sowieso niet?

Bedankt!

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 12:46

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Nou, ik heb ook een cloud II, en die werkte toen ik het probeerde ook niet, maar met mijn logitech g633 headset lukt het wel, dus ik denk dat het gewoon aan het geluiskaartje van de cloud II ligt.

• Meister Sachs
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14-06 08:20
Militia Pilot schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:59:
Nou, ik heb ook een cloud II, en die werkte toen ik het probeerde ook niet, maar met mijn logitech g633 headset lukt het wel, dus ik denk dat het gewoon aan het geluiskaartje van de cloud II ligt.
Oké, wel balen dan. Andere headset maar eens proberen.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True