De eerste tien minuten als ik aan het spelen ben is er niks aan de hand, maar daarna blijft het spel (beeld) elke 2 a 3 seconden o.1 (eentiende sec) stilstaan. Je ziet ook het aantal frames opeens dalen en dan weer stijgen. Dit is al heel irri, maar nog speelbaar. Maar na nog een kwartiertje gaat het echt mis: dan loopt het hele spel constant tien keer zo langzaam dan normaal. Dit heb ik nou al een paar maanden en weet niet echt precies waardoor het is veroorzaakt. Heb al echt veel uitgeprobeerd. In OpenGL, Direct3D, software mode is dit hetzelfde, alleen in OpenGL mode loopt ie in het begin prima en dan het gebeurt het bovenstaande, in Direct3D en Software loopt ie vanaf het begin al slechter (vanzelfsprekend), maar beginnen de echte vertraging pas later, maar uiteidelijk met hetzelfde resultaat. Voor OpenGL heb ik het ook al in '3DFX mini driver' en 'deafault mini driver' gepropeerd. Ik heb verder ook heel veel geprobeerd: de nieuwste drivers, Beta drivers, Wicked3D drivers. Heb ook al op de 'performance' tab van 'my computer' een hoop geprobered, refresh rates van mijn monitor, die tweakprogramma's (speciaal) voor je videokaart, maar helaas. Heb ook al wat met de 'advanced features' van mijn videokaart geprobeerd en gevolgd wat het 'beste' is voor een voodoo 3 2000 en CS, maar ja...
Hiervoor liep ie dus best wel soepel (20/30 FPS), niet die 99 van die geforce gebruikers maar goed genoeg. B@W, Giants, NFS5,Operatoin Flashpoint kan ik ook wel goed sopel aan het lopen krigen, mits met een beetje tweaking en lage resoluties, dus het is extra irritant dat de enige game die ik echt veel online speel het shittigst loopt.
Nog ff mijn systeemspecs: Voodoo 3 2000 8MB (normaal is is 16 ja, maar het is een speciale Packard Bell vresie ofzo).
P III, 500 Mhz, 128 MB Ram. Win Me.
Heb dus (dacht ik) ook niet iets drastich verandert waardoor ie nu zo loopt (geen andere OS). Ik denk dat het toch echt aan mijn videokaart ligt, maar waarom alleen bij CS?
Heb het een 'beetje' uitgebreid beschreven, omdat een simpele 'probeer ... drivers' niet zal werken. Hopelijk leest iemand het toch helemaal en kan me toch helpen, zou ik toch echt waarderen.
Het enige wat ik nog niet heb geproberd is een andere OS.
Hiervoor liep ie dus best wel soepel (20/30 FPS), niet die 99 van die geforce gebruikers maar goed genoeg. B@W, Giants, NFS5,Operatoin Flashpoint kan ik ook wel goed sopel aan het lopen krigen, mits met een beetje tweaking en lage resoluties, dus het is extra irritant dat de enige game die ik echt veel online speel het shittigst loopt.
Nog ff mijn systeemspecs: Voodoo 3 2000 8MB (normaal is is 16 ja, maar het is een speciale Packard Bell vresie ofzo).
P III, 500 Mhz, 128 MB Ram. Win Me.
Heb dus (dacht ik) ook niet iets drastich verandert waardoor ie nu zo loopt (geen andere OS). Ik denk dat het toch echt aan mijn videokaart ligt, maar waarom alleen bij CS?
Heb het een 'beetje' uitgebreid beschreven, omdat een simpele 'probeer ... drivers' niet zal werken. Hopelijk leest iemand het toch helemaal en kan me toch helpen, zou ik toch echt waarderen.
Het enige wat ik nog niet heb geproberd is een andere OS.