Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Front bay met 2,5 " ssd en 3,5" hdd.

Pagina: 1
Acties:

• hanzer
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Omdat ik met grote regelmaat andere schijven en ssd's in mijn (test)pc moet pluggen, ben ik op zoek naar een interne (front) bay waar ik de schijf of ssd kan inpluggen.

- Het hoeft niet perse hotswap te zijn.
- Ik moet van de schijf kunnen booten (maar gezien het gewoon interne sata is, mag dat geen probleem zijn)
- er hoeven geen 2 schijven tegelijk in te kunnen
- ik wil geen 'deurtjes' op de slots. Die zijn meestal toch gewoon brakke plastic en gaan snel stuk.

Niet zoveel bijzondere eisen dus...

Ik had deze gevonden:
pricewatch: Sharkoon SATA QP Intern Multi

Maar die heeft wel degelijk deurtjes. In een review zag ik dat de mensen hetzelfde idee hebben als ik: dat gaat snel stuk.

Ideaal is een voorkant zoals dit:
http://mh-service.de/images/mh-service/produkte/tableau/t3iu.png

Maar dat is een write blocker en veel te duur :)

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 22:53

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Heb je zelf al verder gekeken? Want ik krijg dit als een van de eerste hits in de PW zonder nog maar te filteren: pricewatch: LC-Power 4-bay 5.25" hotswap-rack voor 4x 2.5" SATA HDD/SSD.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• hanzer
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Tuurlijk heb ik al wel verder gekeken. Hij jij de titel wel gelezen? >:)
In die link zitten geen 3,5" en is eigenlijk ook niet gewoon induwen. Is ook met een schuifsysteem.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 22:53

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Had dat dan ook aangegeven. ;) Want of je nou 1 bay voor beide maten of twee aparte bays gebruikt kan uitmaken in de oplossing.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True