Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• BrammieB
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 30-06-2020
Sinds circa 3 maanden heb ik een Samsung S8. Een mooie en handige telefoon, waarmee erg mooie foto's gemaakt kan worden. Begin september ben ik op vakantie geweest naar Barcelona en vandaag wilde ik de foto's opnieuw bekijken. Ik kwam echter tot de conclusie dat de helft van mijn foto's zo maar zijn verdwenen. Ik heb op mijn Samsung Cloud gekeken, maar daar zijn ze niet op te vinden. Het gekke is dat de foto's van de eerste 3 dagen en de laatste dag zijn verdwenen, maar de foto's die ik op de tussenliggende dagen had gemaakt heb ik nog wel. Weet iemand hoe dit kan? Dit probleem heb ik nog niet eerder gehad en het verbaast mij, want het gaat om circa 50 foto's die uit het niets zijn verdwenen welke ik zeker weten niet heb verwijdert. Ik baal hier enorm van, helemaal omdat ik geen reden kan vinden hoe dat kan zijn gebeurd.

Beste antwoord (via rens-br op 12-10-2018 10:26)

• BrammieB
Ik heb mijn foto's gelukkig terug "gevonden" op mijn telefoon. Ik heb met de klantenservice van Samsung gebeld en na meerdere tips welke niet hielpen, hadden ze een laatste tip welke wel hielp. Er werd namelijk geadvisserd om de app Diskdigger te installeren en daardoor heb ik mijn foto's weer:)

Alle reacties

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22:07

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Heb je een SD kaart in je telefoon zitten?

Review QNAP TS-230 NAS

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@BrammieB je kan ook eens kijken bij Google Foto's, Dropbox of OneDrive, wellicht zijn de foto's automatisch gebackupped en daarna verwijderd van je toestel.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• BrammieB
Ik heb mijn foto's gelukkig terug "gevonden" op mijn telefoon. Ik heb met de klantenservice van Samsung gebeld en na meerdere tips welke niet hielpen, hadden ze een laatste tip welke wel hielp. Er werd namelijk geadvisserd om de app Diskdigger te installeren en daardoor heb ik mijn foto's weer:)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True