Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ook de ervaring hebben met Spotify die de eerste 5 seconde van het nummer overslaat bij het afspelen via een HEOS home cinema set of ander HEOS apparaat. Het gebeurt wanneer je handmatig een nieuw nummer aanklikt, dus wanneer je het nummer laat aflopen gebeurt dit niet. Behoorlijk irritant als gewoon door een playlist wilt heen klikken.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de HEOS al direct via een utp kabel met mijn router verbonden, ik behoud hetzelfde probleem..
Ik heb dit problemen vergeleken met mensen die een SONOS of SONY soundbar hebben en zij zeggen nergens last van te hebben.
Voor de duidelijkheid.
Na 5 seconde begint jouw aangeklikte nummer wel te spelen maar ik blader veel door playlists om nieuwe muziek te ontdekken dus ik vind dit een behoorlijk probleem.
Heeft iemand tips/oplossingen of dezelfde ervaring?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de HEOS al direct via een utp kabel met mijn router verbonden, ik behoud hetzelfde probleem..
Ik heb dit problemen vergeleken met mensen die een SONOS of SONY soundbar hebben en zij zeggen nergens last van te hebben.
Voor de duidelijkheid.
Na 5 seconde begint jouw aangeklikte nummer wel te spelen maar ik blader veel door playlists om nieuwe muziek te ontdekken dus ik vind dit een behoorlijk probleem.
Heeft iemand tips/oplossingen of dezelfde ervaring?