Toon posts:

Hercules 3D Prophet DDR of Creative Annihlator Pro DDR?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
N.a.v. m'n vorige thread "Scherpere beeldkwaliteit" ( http://gathering.tweakers.net/Forum6/HTML/000963.html ) wil ik toch nog eens een antwoord krijgen op de volgende vraag:

"Moet ik nu, rekening houdende met het feit dat ik een scherpe 2D- en 3D-beeldweergave wil, voor de "Annihilator Pro" of de "3D Prophet DDR" gaan?"

btw: Gelieve eerst nog eens m'n vorige thread te lezen, moest dit nog niet het geval geweest zijn.

Mijn dank is groot.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik weet niet precies het prijsverschil maar als die prophet meer dan 50,- duurder is zou ik de annihilater kopen. Over die beeldkwaliteit die kan niet zoveel beter zijn. zelfde chip zoals ik in je vorige draad zei. maar sommige mensen hebben een wel erg hoge dunk van hercules en die zien meer dan er eigenlijk is. je kent dat reclame filmpje wel van 2 precies dezelfde stoelen met de een veel duurder dan de andere. mensen die komen proberen vinden de duurdere lekkerder zitten (ze zien de prijskaartjes) terwijl die precies hetzelfde is. Begrijp me niet verkeerd hercules/guilliomot maakt prima kaarten maar je moet niet overdrijven.

ik heb ff naar prijsverschil gekeken das meer dan 70,- ik zou dus zeker de annihilater pro kopen. mijn volgende upgrade wordt ook een creative ann. pro

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 14:53

admiral866

The King Personality Disorder

ik ook creative pro

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
het prijsverschil zit hem niet in de beeldkwaliteit maar in de hardwaremonitor en tv-out die de hercules biedt.

als je alleen voor de grafisch gaat dan de creative nemen

3kwp pvoutput

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hercules bied helemaal geen hardwaremonitor, das Asus ...

PC Specs

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
aha, mijn fout dan, ik dacht dat de hercules ook zoiets bevatte

3kwp pvoutput

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Nope.

PC Specs

Pagina: 1