Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

6 beeldschermen op[ 1 pc

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Vraag

• jeweetwel027
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 29-11-2018
Mijn vraag
ik wil graag ween pc kopen/maken waar ik 6 beeldschermen met verschillend beeld op kan aansluiten. weten jullie welke videokaarten enzo ik nodig heb? weet er namelijk niet zo veel van. liefst zo goedkoop mogelijk

[Voor 16% gewijzigd door jeweetwel027 op 01-10-2018 17:10]

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Zo werkt het hier niet... je opent een topicstart zonder relevante informatie, en je lijkt zelf niets opgezocht te hebben (of in ieder geval de moeite genomen te hebben op te schrijven wat je wel gedaan hebt). Dat komt niet alleen inzetloos over, het maakt het ook onmogelijk om met je mee te denken en goede context te hebben om het probleem te begrijpen.

Aangezien we geen helpdesk zijn en sowieso geen glazen bol hebben gaat dit topic dicht.

Voor tips voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Belangrijk punt nog: bij het maken van dit topic krijg je gelijk een template met een paar belangrijke, relevante vragen te zien. Doe dat voortaan en geef ook - uitgebreid - antwoord op de vragen in de template. Dat is gelijk het halve werk.

[Voor 7% gewijzigd door Microkid op 01-10-2018 17:18]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True