6 beeldschermen op[ 1 pc

Pagina: 1
Acties:
  • 850 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1122641

Topicstarter
Mijn vraag
ik wil graag ween pc kopen/maken waar ik 6 beeldschermen met verschillend beeld op kan aansluiten. weten jullie welke videokaarten enzo ik nodig heb? weet er namelijk niet zo veel van. liefst zo goedkoop mogelijk

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1122641 op 01-10-2018 17:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zo werkt het hier niet... je opent een topicstart zonder relevante informatie, en je lijkt zelf niets opgezocht te hebben (of in ieder geval de moeite genomen te hebben op te schrijven wat je wel gedaan hebt). Dat komt niet alleen inzetloos over, het maakt het ook onmogelijk om met je mee te denken en goede context te hebben om het probleem te begrijpen.

Aangezien we geen helpdesk zijn en sowieso geen glazen bol hebben gaat dit topic dicht.

Voor tips voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Belangrijk punt nog: bij het maken van dit topic krijg je gelijk een template met een paar belangrijke, relevante vragen te zien. Doe dat voortaan en geef ook - uitgebreid - antwoord op de vragen in de template. Dat is gelijk het halve werk.

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 01-10-2018 17:18 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.