Na een tijdje uitstellen van Windows updates is de pc gister toch uitzichzelf gaan updaten. Nu heb ik echter een groot probleem: ik zit in een boot loop. Ik heb dit al wel eens eerder gehad naar een automatische Windows update maar nu kom ik niet meer uit de loop, wat ik ook probeer. De pc blijft maar herstarten en herstarten. Safe mode start niet, en eigenlijk heft helemaal niets van wat ik selecteer bij de 'startup options' effect, de pc sluit zichzelf af en start zich weer op en gaat weer loopen. Ik heb via de Windows media creation tool een image gedownload en als ik hier op 'rapair your pc' klik kom ik in het opstartmenu waar ik kan kiezen voor het terug gaan naar een vorige versie, wat niet werkt, voor het teruggaan naar een 'restore point' die ik niet heb, ik kan het automatische herstel opstarten maar dat weigert ook en ik heb nog de optie om in de command prompt te komen. Verder kan ik niets. De code die ik na een paar keer handmatig herstarten in beeld krijg is de '0xc000000f'.
Ik heb het hele internet afgezocht maar kom niet tot een oplossing om uit de boot loop te komen. Ik krijg windows gewoon niet gestart. Iemand nog enige suggestie? Als ik iets moet verduidelijken hoor ik het graag.
Kan het misschien iets te maken hebben met die spectre/meltdown update van Windows/Intel destijds? Ik heb zelf geen idee welke update Windows gedraaid heeft. Voor de update werkte de pc altijd prima.
Ik heb het hele internet afgezocht maar kom niet tot een oplossing om uit de boot loop te komen. Ik krijg windows gewoon niet gestart. Iemand nog enige suggestie? Als ik iets moet verduidelijken hoor ik het graag.
Kan het misschien iets te maken hebben met die spectre/meltdown update van Windows/Intel destijds? Ik heb zelf geen idee welke update Windows gedraaid heeft. Voor de update werkte de pc altijd prima.