mijn hdd doet opeens nix meer
waar begon het? nou ik zat leut en aardig wat mp3tjes af te spelen en opeens schijt hij er mee uit, dus ik klik op winamp en gaat hij van liedje A naar B naar C, D, E, F, ETC., ETC. en dan begint hij weer voorafaan. ik denk fuck wat is dit
? dus ik open de windows verkenner, kijk ik op de D(dat is de GEKKE schijf) zie ik de helen schijf vol staan met mappen als WINAMP.EXE en als ACHTERGROND.JPG, 3xsPRuLlEnBAK(???of zo iets???), en meer van dezen mappen die ik nooit heb aangemaakt. ik had er aleen de mappen MP3, IMAGES, PROGS, WEBSITE, en CASEMOD op deze schijf staan, en niet de 43mappen die ik zag! ik d8 het zal wel een fout van windows zijn dus ik zet mijn pc uit. w8 ff 3 minuten(zodat het een beetje afkoelt), en zet de pc weer aan. ik ga de bios in en klik op autodetectie, de bios vind 1 hdd van 4,3GIG(das de C), 1 hdd van 8,1Gig(das de D) en een cd-rom speren. dus ik ga de bios weer uit en start windows weer op. kijk ik in de verkenner dan zie ik een C drive van 4.3Gig en een D drive als de CD-ROM speler, maar geen D van 8,1Gig
daar staat alle data op die ik gebruik! alle progs etc. dus ik resette mijn pc nog 3 keer maar iedere keer het zelfde
, ik weet niet wat het is, de kabels zittu goed, alles zit goed(volgens mij), meer info over mijn systeem klik dan hier en klik dan op casemod 2, dan zie he wat voor pc ik heb en de info over die pc.
zou de fat tabel rot kunnen zijn?
[help]
IK KAN NIET ZONDER DIE SCHIJF EN DE DATA DIE ER OP STAAT, DUS ALS HIJ ROT IS DAN KUNNEN JULLIE HET GEKKENHUIS BELU!!!

[/help]
zou de fat tabel rot kunnen zijn?
[help]
IK KAN NIET ZONDER DIE SCHIJF EN DE DATA DIE ER OP STAAT, DUS ALS HIJ ROT IS DAN KUNNEN JULLIE HET GEKKENHUIS BELU!!!
[/help]