Voor mijn video projecten, edit ik nu alleen op een laptop die helaas niet snel en goed genoeg is om mijn programma's te kunnen handelen. Daarom wil ik graag een nieuwe Edit PC om zonder problemen te kunnen editen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn PC voornamelijk gebruiken voor het bewerken van video's in Adobe Première en foto's in Adobe Photoshop/Lightroom. Dus hij zou het liefst wel 4k beelden moeten aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget is +/- €1000 - 1500. Liefst zo goedkoop en goed mogelijk natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een monitor + muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb nog geen ervaring met het samenstellen en bouwen van een eigen PC. Dus daarom vraag ik om advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een PC met Wi-Fi en genoeg USB poorten.
Genoeg geheugen op de pc (HDD + SSD?) En natuurlijk dat mijn pc snel en goed genoeg werkt, zodat ik zonder problemen kan editen
Ga je overklokken?
Op advies, ga ik niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een build samengesteld, maar ik heb nog geen ervaring in het samenstellen en bouwen van een eigen PC.
Daarom zou ik graag nog wat advies willen krijgen en willen weten welke producten meer geschikt zijn voor mijn Edit PC.
Hieronder mijn samengestelde PC build:
Alvast heel erg bedankt,
Jarell
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn PC voornamelijk gebruiken voor het bewerken van video's in Adobe Première en foto's in Adobe Photoshop/Lightroom. Dus hij zou het liefst wel 4k beelden moeten aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget is +/- €1000 - 1500. Liefst zo goedkoop en goed mogelijk natuurlijk.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een monitor + muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb nog geen ervaring met het samenstellen en bouwen van een eigen PC. Dus daarom vraag ik om advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een PC met Wi-Fi en genoeg USB poorten.
Genoeg geheugen op de pc (HDD + SSD?) En natuurlijk dat mijn pc snel en goed genoeg werkt, zodat ik zonder problemen kan editen

Ga je overklokken?
Op advies, ga ik niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een build samengesteld, maar ik heb nog geen ervaring in het samenstellen en bouwen van een eigen PC.
Daarom zou ik graag nog wat advies willen krijgen en willen weten welke producten meer geschikt zijn voor mijn Edit PC.
Hieronder mijn samengestelde PC build:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 318,89 | € 318,89 |
1 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | € 136,99 | € 136,99 |
1 | Zotac GeForce GTX 1080 Mini | € 479,- | € 479,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 60,50 | € 60,50 |
1 | Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart | € 128,01 | € 128,01 |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2A2666C16 | € 278,93 | € 278,93 |
1 | Corsair RM750x (2018) | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Samsung 970 Evo 250GB | € 80,16 | € 80,16 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.613,42 |