Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

overstappen van code edtor

Pagina: 1
Acties:
  • 477 views

Vraag

• ewoutw
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 21:09
Goedemiddag,

Voor de hobby programmeer ik nog wel eens wat HTML/PHP tools. Als student ooit goedkoop het Adobe CS5 besteld en vooral DreamWeaver heel veel gebruikt. Hoewel het meeste nog prima werkt merk ik toch date deze slimme code editor niet echt up to date meer is. Ik merk vooral dat die geen PHP7, HTML5 en CSS3 ondersteund. Dus ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe editor. Aangezien dreamweaver alleen nog maar in een duur abonnement te verkrijgen is vind ik dat geen optie. Verder zie ik door de bomen het bos niet meer.

Nu vraag ik mij af welke code editor jullie gebruiken? En welke kunnen jullie mij aanraden als het om webtechnieken gaat.Mijn voorkeur gaat uit naar een gratis programma. Een kleine prijs wil er nog wel voor betalen als het echt goed is.

Alvast bedankt

Alle reacties

• Radiant
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 09:09
PHPStorm.

Maar wat is de meerwaarde van dit topic t.o.v. een google search naar "PHP IDE comparison" of iets dergelijks?

• JukeboxBill
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 12-06 19:22
Ik gebruik EditPad Pro.

Soms ben ik bijna gelukkig

• Koozza
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:50

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

PHPStorm, erg fijne editor. Verder met @mcDavid, kon een simpele google dit niet voor je oplossen? :)

• Creepy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:27

Creepy

Moderator Devschuur®

Tactical Espionage Splatterer

Dat denk ik van wel. Zo niet, dan kan je een nieuw topic openen met daarin op z'n minst een opsomming van IDE's e.d. die je zelf al hebt gevonden en waarom je alsnog er een discussie over wil starten. Het topic op dit moment wordt niks meer dan een opsom topic en daar zitten we hier niet op te wachten. Los daarvan verwachten we dat je zelf ook wat vooronderzoek doet, maar dat lijk me met de info die je nu geeft niet gedaan te hebben. Ik heb dan ook geen andere keus op je topic te sluiten.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have star problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True