Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

4K video bewerking computer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• coenboy
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 14-05 11:59
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gewoon soepel 4K video kunnen bewerken zonder dat de computer vastloop o.i.d. Geen gaming.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500-600 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD is wel belangerijk. Opslag is wel nodig voor 4K. Het liefst een SSD en een HDD maar als dat te duur wordt wil ik dat misschien later upgraden omdat mijn budget best laag is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor het liefst ik weet niet waarom maar verder maakt het niet uit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het maakt niet uit hoe het eruit ziet gewoon zo goedkoop mogelijk. Beeldschermen, toetsenbord en muis heb ik al.

Ga je overklokken?
Ja, vraag me alleen af of ik dat zelf kan doen

Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een goedkope, uiterlijk maakt niet uit, maar snelle computer.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

@coenboy Nu nog zelf een lijstje samenstellen, dan kan men hier advies op geven.
Ga naar Pricewatch en klik op het product - willen - en maak een wenslijstje. dan klik je onder op Genereer RML en copy past in je TS.

Van belang is ook welke software je gaat gebruiken (al is je budget wat aan de lage kant)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:20
Een Intel cpu snoept al een derde tot de helft van het budget en is daarmee niet mogelijk of weinig interessant. Je zal op een Ryzen 5 2400G al dan niet met dgpu uit komen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True