Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• [m]engineer
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 11-05 14:49
Beste Tweakers,

Ik probeer een 3d grafiek te maken om zo een samenhang van bandsnelheden duidelijk te maken.
Het lukt me alleen niet om een duidelijke scheiding in de diepte in te stellen.

Hoe kan ik de diepte (afstand tussen verschillende lijnen) instellen?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Microsoft Excel 365

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Gekeken tussen de settings (Assen opmaken) Helaas kan ik hier niets tussen vinden 8)7
Google<< Kan niets over iets vergelijkbaars vinden.
Rond gevraagd. << Niemand kan mij helpen.

Bij een ander document gebeurt dit automatisch (Een duidelijke scheiding tussen de resultaten.)
Ik kan alleen geen verschillen in instellingen vinden.

http://i65.tinypic.com/idawbo.png

Zoals ik hem krijg

http://i64.tinypic.com/r9pz6b.png

Zoals ik de bovenstaande ook wil hebben.

Bij voorbaat dank!

Alle reacties

• [m]engineer
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 11-05 14:49
Het is gelukt!

Opmaken > grafiekgebied > 3D opmaak > Diepte.

Vreemd dat dit niet achter de instellingen zit van de diepteas zoals ze overal uitleggen.

|:(

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True