Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe Laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mauricejuhh
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 01-10-2018
Hoi Iedereen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop die ik vooral wil gebruiken voor gamen en om mee naar school te nemen dus hij moet niet te zwaar zijn.

Mijn budget is ongeveer 2500 euro. IK zou wel graag een 1070 erin willen. Geen maxq. Merk maakt me ook niet zo heel veel uit. Ik wil vooral eentje die soort van een normale accuduur heeft. en die niet te zwaar is. Maar waar ik wel gewoon lekker op kan gamen. Oh en als het kan ook gewoon een numpad erbij.

dank voor de suggesties

Alle reacties

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14:56

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:15

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Toevoeging op @Slavy is dat je alles vaag beschrijft:
"Niet te zwaar"
"normale accuduur"
"Lekker gamen"

welke games, wat vind je zwaar, wat is je minimale accuduur?
Maar vooral, kom eens met laptops die je al gezien hebt, vergelijk ze en stel daar dan eens specifiek vragen over.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• jokerr012
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-04 08:45

jokerr012

Gotta Catch 'Em All

Kijk eerst eens op pricewatch daar kan je zelf de boel samen stellen er komt vast wel wat uit.
Daarna lekker reviews lezen.

Persoonlijk zou ik voor dat geld een simpele laptop kopen en voor het gamen een apart systeem bouwen plus dat je alleen echt kan gamen op netstroom aangezien een videokaart je accu zo leeg zuigt.

Of course I talk to myself... sometimes I need expert advice.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True