Het probleem is, ik had eerst een super stabiel systeem, nooit problemen, alles ging lekker snel etc. Je kent het wel: eindelijk je computer lekker getweaked. Ik zet er een nieuwe harde schijf bij. Installeer windows opnieuw: Alles loopt vast etc, totaal geen snelheid meer
Nu is eindelijk alles weer een beetje stabiel, mar de snelheid is nog steeds weg. Mijn grootste probleem is met UT. Ik had vroeger een min FPS van 28. Alles op max behalve de models. Ik heb het volgende systeem:
PIII 450 op Abit BE6
UDMA 66 7200 rpm IBM 13,5 Gb
UDMA 66 5400 rpm ??? 6,5 Gb (was ingeruilt andere voor terug gekregen..)
Mode 4 BigFoot 4,5 Gb
TnT2 Ultra, Creative gamer
Diamond S90 (Vortex1)
ISDN "modem" merk: geen id.
NE2000 compatible Netwerkkaartje (10Mbit)
Graag zou ik weten wat voor instellingen drastische gevolgen zullen hebben. Aangezien ik nu 10 min fps lager zit dan toen.
Uiteraard heb ik al de defrag truukies gedaan en een swapdrive van steady 500Mb.
Ooh ja, dat laden duurt nu ook heel lang. Eerst nog 3 min ipv 70 sec die ik nu heb. Maar "vroeger had ik 40 sec.
Ik snap er helemaal nix meer van. Zelfs windows er weer helemaal opnieuw opgooien heeft geen zin. Help me alsjeblieft...
Nu is eindelijk alles weer een beetje stabiel, mar de snelheid is nog steeds weg. Mijn grootste probleem is met UT. Ik had vroeger een min FPS van 28. Alles op max behalve de models. Ik heb het volgende systeem:
PIII 450 op Abit BE6
UDMA 66 7200 rpm IBM 13,5 Gb
UDMA 66 5400 rpm ??? 6,5 Gb (was ingeruilt andere voor terug gekregen..)
Mode 4 BigFoot 4,5 Gb
TnT2 Ultra, Creative gamer
Diamond S90 (Vortex1)
ISDN "modem" merk: geen id.
NE2000 compatible Netwerkkaartje (10Mbit)
Graag zou ik weten wat voor instellingen drastische gevolgen zullen hebben. Aangezien ik nu 10 min fps lager zit dan toen.
Uiteraard heb ik al de defrag truukies gedaan en een swapdrive van steady 500Mb.
Ooh ja, dat laden duurt nu ook heel lang. Eerst nog 3 min ipv 70 sec die ik nu heb. Maar "vroeger had ik 40 sec.
Ik snap er helemaal nix meer van. Zelfs windows er weer helemaal opnieuw opgooien heeft geen zin. Help me alsjeblieft...