Toon posts:

Ik en snelheid met m'n TnT2 Ultra.

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is, ik had eerst een super stabiel systeem, nooit problemen, alles ging lekker snel etc. Je kent het wel: eindelijk je computer lekker getweaked. Ik zet er een nieuwe harde schijf bij. Installeer windows opnieuw: Alles loopt vast etc, totaal geen snelheid meer :(

Nu is eindelijk alles weer een beetje stabiel, mar de snelheid is nog steeds weg. Mijn grootste probleem is met UT. Ik had vroeger een min FPS van 28. Alles op max behalve de models. Ik heb het volgende systeem:

PIII 450 op Abit BE6
UDMA 66 7200 rpm IBM 13,5 Gb
UDMA 66 5400 rpm ??? 6,5 Gb (was ingeruilt andere voor terug gekregen..)
Mode 4 BigFoot 4,5 Gb
TnT2 Ultra, Creative gamer
Diamond S90 (Vortex1)
ISDN "modem" merk: geen id.
NE2000 compatible Netwerkkaartje (10Mbit)

Graag zou ik weten wat voor instellingen drastische gevolgen zullen hebben. Aangezien ik nu 10 min fps lager zit dan toen.
Uiteraard heb ik al de defrag truukies gedaan en een swapdrive van steady 500Mb.
Ooh ja, dat laden duurt nu ook heel lang. Eerst nog 3 min ipv 70 sec die ik nu heb. Maar "vroeger had ik 40 sec.

Ik snap er helemaal nix meer van. Zelfs windows er weer helemaal opnieuw opgooien heeft geen zin. Help me alsjeblieft... :'(

Verwijderd

Topicstarter
PS. Welke drivers kan ik het beste gebruiken?
Ik heb nu de 368 drivers, en geen nieuwe bios update...

En ik was nog vergeten dat ik 128 Mb had.. :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ehh..agp minipoort driver..busmatering drivers..bios ?
stoei hier eens mee
ik draai zelf de detonator 522
succes

Verwijderd

Topicstarter
Die drivers ken ik niet eens....lekker vaag. Ik d8 altijd dat alle drivers die je nodig had bij de reference drivers zaten. Ik snap er nou nog minder van... :(

Ik ben net bij nvidia vandaan...zijn dus die Detonator 2 drivers die iedereen nu heeft. Hopen dat die sneller zijn....

Dit maakt echter nog steeds geen verschil qua laadtijd..

• Aprazeth
  • Laatst online: 18-12-2020

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Heb je misschien je beeldscherm instellingen op 32bit staan ipv 16bit vroeger?

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
{32 bit ipv 16 bit} Dat is nog geeneens een frame verschil. Het is niet alleen in UT alles draait nu gewoon slecht. Ik ben nu aan het surfen met alles uit omdat m'n resourcen op zijn.

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Hmm ik zou je ghostje maar weer eens uit de kast trekken.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• Ceaser
  • Laatst online: 18-08 17:08
heb je de swapdrive misschien op die pio 4 hd liggen?
Ik denk dat je de pio 4 hd eruit moet halen en dan nog eens moet kijken aangezien pio 4 veel cpu tijd slurpt

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die swapdrive ligt natuurlijk op die 7200RPM. Als ik echter op die schijf wil opstarten maakt windows auto die pio4 weer "boot disk". op die 4 staat dus alleen command.com etc.

Jammer genoeg had ik geen ghost gemaakt. Toen had ik nog geen CD-RW in mijn kast en wist niet precies hoe het werkte.

Ik denk dat ik inderdaad maar beter die PIO 4 eruit kan halen en Windows opnieuw installeren...
Pagina: 1