De afgelopen weken heb ik heb probleem gehad dat wanneer ik bijvoorbeeld mijn pc om 17:00 uitdoe, en ik hem om 19:00 weer wil starten de pc gewoon niet opstart. Wat er gebeurt is dat alle fans op 100% gaan runnen, mijn hdd led brand i.p.v. knippert en mijn gpu fans draaien niet. Zover ik kan lezen online gaat het over een conducteur die eerst ontladen moet worden voordat ik de boel weer kan starten..... De laatste keren werd het zo erg dat ik rond de 6-7 uur moest wachten voordat ie volledig wou opstarten.
Zover ik ook online kan zien heeft mijn moederbord meerdere "soortgelijke" problemen gehad, terwijl ik er niks over kan vinden bij mijn voeding. Ik wou al upgraden naar nieuw moederbord+cpu, maar was benieuwd of jullie ook denken dat het aan het moederbord ligt en niet aan de voeding. Heb niet zoveel zin als ik een nieuw moederbord en cpu koop ook nog ff een nieuwe voeeing te kopen
. Heb niet echt iets anders thuis staan waarmee ik kan uittesten wat er niet en wel werkt.
Bij voorbaat dank!
Specs:
Msi 970 gaming moederbord
Fx 8350 (stock)
Cooler master 412s
Hyperx red 1600mhz 2x4gb
Msi rx 580 armor
Corsair rm1000
Samsung ssd en 2 oude hdd's
Zover ik ook online kan zien heeft mijn moederbord meerdere "soortgelijke" problemen gehad, terwijl ik er niks over kan vinden bij mijn voeding. Ik wou al upgraden naar nieuw moederbord+cpu, maar was benieuwd of jullie ook denken dat het aan het moederbord ligt en niet aan de voeding. Heb niet zoveel zin als ik een nieuw moederbord en cpu koop ook nog ff een nieuwe voeeing te kopen

Bij voorbaat dank!
Specs:
Msi 970 gaming moederbord
Fx 8350 (stock)
Cooler master 412s
Hyperx red 1600mhz 2x4gb
Msi rx 580 armor
Corsair rm1000
Samsung ssd en 2 oude hdd's