Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke monitor zou ik kopen voor de PS4 PRO, budget: 300-400

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Tweakers1245
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 19-06 19:40
Mijn vraag
Wat voor gaming monitor moet ik kopen voor mijn PS4 PRO, wil eens 4K uitproveren, of merk je daar weinig aan met het gamen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik momenteel de LG 27MP59G

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zag op mediamarkt de ASUS MG28UQ

Alle reacties

• Tweakers1245
Heb ik mijn topic in het goede forum gezet?

Zo niet kan ik het dan nog veranderen?

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15:01
@Tweakers1245 Wat vind je van het huidige formaat? Andere dingen die je beter will of juist wel prima vind?

• Tweakers1245
Ik vind 27 inch prima spelen, alleen speelde bij een vriend op 24 inch en dat vind ik toch wat fijner, het enige dat ik miste was mijn ingebouwde croshair wat ik heel fijn vond bij het snipen, alleen de croshair is geen eis, is alleen fijn als het er bij zou zitten.

• Blaat
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Tweakers1245 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 00:53:
Ik vind 27 inch prima spelen, alleen speelde bij een vriend op 24 inch en dat vind ik toch wat fijner, het enige dat ik miste was mijn ingebouwde croshair wat ik heel fijn vond bij het snipen, alleen de croshair is geen eis, is alleen fijn als het er bij zou zitten.
Dit snap ik niet, waarom zoek je zelf een 28" monitor uit als je 24" fijner vindt?

Custom water loops zijn als pannenkoeken, je eerste mislukt altijd.

• Lord_Dain
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 09:37
Tweakers1245 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 00:05:
Heb ik mijn topic in het goede forum gezet?

Zo niet kan ik het dan nog veranderen?
Nee en nee, even een modje poken die het kan verhuizen voor je :)

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar CAA.

• Uzuhl
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:42

Uzuhl

sell the dip!!1!

Tweakers1245 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 00:53:
Eh..? Dan ga je toch voor de 24''?

Daarbij wat is een ingebouwde crosshair? De gamemode heeft het of heeft het niet, of zijn er tegenwoordig plakkertjes voor op je scherm? :9

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15:01
@Tweakers1245 Kies een formaat wat je leuk vind:
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True