Mijn iPhone 7 is vorig jaar gestolen. Via iCloud heb ik nog geprobeerd de iPhone te traceren, maar hij was blijkbaar meteen uitgezet. In iCloud wel meteen "Lost Mode" ingeschakeld. Maar nooit meer enig spoor ontdekt van de iPhone.
Vandaag kreeg ik echter opeens een emailtje met de volgende tekst:
Wachtwoord vergeten?
Leer hoe je het wachtwoord voor je Apple ID opnieuw kunt instellen.
Heb je dit apparaat aan iemand anders gegeven?
Lees hier wat je kunt doen om te helpen het apparaat te configureren en wat je moet doen voordat je in de toekomst een apparaat verkoopt of weggeeft.
iPhone verloren of gestolen?
Zet je apparaat in de verloren-modus zodat het duidelijk als vermist wordt gemarkeerd.
Betekent dit dat iemand mijn iPhone probeert op te starten? Als ik op iCloud kijk, staat dat de telefoon nog steeds niet gevonden is. Wat kan ik nu doen?
Vandaag kreeg ik echter opeens een emailtje met de volgende tekst:
Activeringsslot vraagt om je wachtwoord op iPhone van ... (iPhone 7).
Zoek mijn iPhone bevat ook Activeringsslot, waarvoor je je Apple ID en wachtwoord of de toegangscode van je apparaat moet invoeren voordat iemand je apparaat opnieuw kan activeren en gebruiken. Als je dit apparaat configureert, voer je in de beschikbare velden je Apple ID en wachtwoord in.Wachtwoord vergeten?
Leer hoe je het wachtwoord voor je Apple ID opnieuw kunt instellen.
Heb je dit apparaat aan iemand anders gegeven?
Lees hier wat je kunt doen om te helpen het apparaat te configureren en wat je moet doen voordat je in de toekomst een apparaat verkoopt of weggeeft.
iPhone verloren of gestolen?
Zet je apparaat in de verloren-modus zodat het duidelijk als vermist wordt gemarkeerd.
Betekent dit dat iemand mijn iPhone probeert op te starten? Als ik op iCloud kijk, staat dat de telefoon nog steeds niet gevonden is. Wat kan ik nu doen?