www.avpnews.com
glasvezel en metallic paint
Moet helaas wel eerst een hel van een clay-model maken...
da duurt wel een maand
da duurt wel een maand
www.avpnews.com
*starts Measuring it's case*
Wordt een nice one... begin ineens veel meer in mijn com te zien
Wordt een nice one... begin ineens veel meer in mijn com te zien
www.avpnews.com
Verwijderd
hehe zo lang het maar van het beest zelf blijft en geen arnie wordt, dan is het wel Ok dus...
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de schetsen. Scan ze eens in als je ze al hebt. Of de plaatjes die je ervoor wilt gaan gebruiken enzo.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de schetsen. Scan ze eens in als je ze al hebt. Of de plaatjes die je ervoor wilt gaan gebruiken enzo.
ehm, slaine, kom gewoon ff langs 
maar ik scan ze wel ff op mijn werk... Kan ik ze tenminste uploaden....
maar ik scan ze wel ff op mijn werk... Kan ik ze tenminste uploaden....
www.avpnews.com
he he
da wordt wel een OK kasje, helaas alleen om mijn comp te zien op lan's...
www.avpnews.com
Damn, die moet ik nog....Op donderdag 19 juli 2001 22:31 schreef Stoned-cow het volgende:
kijk wel even naar de divx van predator 1
www.avpnews.com
ach gossie,tis dat ik geen kabelinternet heb, anders had ik em wel geupload voor je. Maar ja, met ISDN...neh
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Wie?Op donderdag 19 juli 2001 22:41 schreef Spike5000 het volgende:
sorry dat ik het zeg.... maar ik denk dat je lult
ikke?
nee hoor, die divx heb ik ook binnenkort, en die case komt eraan...
www.avpnews.com
Verwijderd
Ik heb er vandaag al wat meer over gehoord van m, dus weet wel een beetje wat de plannen zijn, en denk dat het nog gaat lukken ook. Hoewel er wel meer geweldige ideeën waren
Verwijderd
Laten we het bij deze mod houden..
Werd het nou trouwens echt een shouldercannon of alleen in de stijl ervan ? Dat volgde ik ff niet helemaal. Als het precies dat shouldercannon moet gaan worden dan wordt het nog wel fun met bouwen en lampjes en troep....
Werd het nou trouwens echt een shouldercannon of alleen in de stijl ervan ? Dat volgde ik ff niet helemaal. Als het precies dat shouldercannon moet gaan worden dan wordt het nog wel fun met bouwen en lampjes en troep....
Pagina: 1