Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waar kan ik mechanisch toetsenbord uitproberen

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Vraag

• cocacoma
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12-01-2020
Klinkt allemaal prachtig die mechanische toetsenborden, maar in welke winkel zou ik die
kunnen uitproberen ?

Alle reacties

• Nvidiot
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 11-06 17:42

Nvidiot

notepad!

Als je niet meteen een heel toetsenbord wilt kopen zou je zoiets kunnen kopen: http://www.wasdkeyboards....rry-mx-switch-tester.html

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Bartosy
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 07:16
Bij veel winkels denk ik. Vaak zit er een raampje in de doos zodat je een idee van de aanslag hebt.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
De Mediamarkt heeft er vaak wel een paar buiten de doos liggen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• cocacoma
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12-01-2020
Allen, dank voor de reakties, die tester is wel leuk !

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 10:32

br00ky

Moderator Harde Waren
Het algemeen beleid #verbodenanders gemist? Volgende keer even iets langer nadenken ;). Dicht bij gebrek aan eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True