Toon posts:

Matrox...100,-

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zeg jongens, ik draai nog mee op een wat ouder systeem en nu wil ik een betere videokaart aanschaffen...nu heb ik een aanbieding voor een Matrox Millennium II, 8MB voor 100,-... is dit een beetje redelijk, want ik weet de nieuwprijs van een paar jaar geleden niet meer... als iemand een betere aanbieding heeft joor ik het ook graag! ook voor een PI233MMX!!!
geef me eens wat goede raad jongens, want ik ben een rookie hier!!!

greetzzzzz sk8er

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

voor f100,- krijg je meestal wel een tweedehands Matrox G200 (=beter)!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm...

achteraf denk ik beter af te zijn met een goede 4mb + voodooII kaart voor een paar piekies meer...

toch?

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
wat ik zo duf vind dat ze in computerblaadjes adverteren met 32 mb agp ofzo wat heb je daar nou aan. je hebt hele goeie 32 mb kaarte bv geforce 2.maar ook mindere stealth 3 bv.

Verwijderd

Topicstarter
wat is het moraal wat daar bij hoort???

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ja smokey, die snap ik ook niet ... of moest je dat gewoon ff kwijt ;).

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Wat denken jullie nu dat het best is... ik draai nu met een PI233MMX en 48Mb geheugen.
Ik loop nu alleen nog aan te klooien met m'n standaard S3-2MB... daar moet toch echt iets aan gebeuren!!!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Wat dacht je van een Voodoo2 kaart? Goedkoop, past wel bij je systeem en met glide (UT bv) draait het nog best lekker. Probeer er een 2e hands op de kop te tikken en je kan aan de slag ...

PC Specs

Verwijderd

Die Matrox MillII heeft niet echt 3D versnelling (heb er 1 in m'n Server). D'r zit wel _iets_ van 3d versnelling in, maar daarmee vergeleken is zelfs een S3 Virge :r nog beter in 3D.

Ik denk dat voor jou het beste een V2-12Mb is. Past prima bij de P233mmx.

Als je puur voor 2D beeldkwaliteit gaat dan is die M2-8MB een leuke kaart.

Verwijderd

Topicstarter
VII hummm.... zou dan ook nog nodig zijn om die S3-2Mb in te ruilen voor een V330 met 4Mb voo 50 piekies... in combi met die VII dus....????

nog bedankt trouwens...greetzzzz...

oja nog iets... ik geef het toe: ik ben hier behoorlijk leek, maar waar haal je die gifjes van die pac-mannetjes vandaan...

Verwijderd

Topicstarter
laat maar zitten wat die smilies betreft ik heb 'm al door, effe testen:

:) :( :) :(
Pagina: 1