Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG OLED55C8PLA

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FSimsek
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 29-07-2019
Sinds 3 weken ben ik de eigenaar van deze tv.
Hij bevalt me heel erg.
Alleen zodra ik voetbal kijk of fifa speel.
En het beeld gaat snel of er is snelle beweging dan wordt het beeld wazig lijkt het wel
Ik heb op de ps4 pro de hdr al uitgezet dat mocht niet baten.
Gekke is het gebeurd ook als ik op tv via ziggo voetbal kijk zie ik het ook.
Kan iemand me helpen licht dit aan me tv of??????

Alle reacties

• FREAKJAM
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15:54

FREAKJAM

"MAXIMUM"

In het centrale topic is vrijwel dezelfde vraag gesteld.

timmie_v in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

is everything cool?

• FSimsek
Waar dan ik zie nergens een oplossing?

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

FSimsek schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:46:
Waar dan ik zie nergens een oplossing?
Omdat op tijd van posten wordt gesuggereerd dat het aan motion pro kan liggen. Heb je daar al gekeken?

is everything cool?

• FSimsek
Waar kan ik motion pro vinden op mijn tv

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

FSimsek schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 01:30:
Waar kan ik motion pro vinden op mijn tv
Al in de handleiding gekeken? Ik heb zelf geen C8 TV, dus ik kan je ook niet direct helpen.
Snelle Google opdracht brengt mij echter tot het volgende:
Het berekenen van perfecte tussenliggende beelden is echter een onmogelijke opgave en hoewel LG's TruMotion er inderdaad beter uitziet dan voorheen, zijn er nog altijd veel fouten in beeld te zien. Dat geldt vooral als een object op het scherm zich voor een bewegende achtergrond langs verplaatst. Dit jaar heeft LG 'black frame insertion' toegevoegd onder de naam 'Motion Pro'. De instelling is te vinden als je TruMotion op Gebruiker zet. Als je het aanzet, wordt beweging duidelijk scherper weergegeven, maar helaas gaat bfi ten koste van de helderheid en bovendien zie je het beeld duidelijk knipperen.
Kijk anders even ook naar de aanbevolen instellingen voor je TV op rtings.com

is everything cool?

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True