Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bots in de chat die tegelijkertijd voten

Pagina: 1
Acties:
  • 2.579 views

• Thalion987
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19-06 23:00
Hoe kun je nog reacties zetten onder artikelen als er mensen zijn die scripts gebruiken of bots die tussen de 6 en 8 keer voten? Ik had 4 reacties gemaakt en het viel me op dat ik instant 6 irrelevant kreeg en op de andere twee 6 downvotes. Ik heb ook op reacties van andere mensen gekeken en hier is veel al hetzelfde gebeurd.

Op het moment dat ik dat doorhad poste ik 3 keer dezelfde message dat iemand een bot gebruikte, die zijn allemaal na een paar seconde 8 keer gedownvote.

Wat je ook van de inhoud vind van mijn posts vindt, dit zou niet moeten kunnen. Het viel me op in dit nieuws artikel en ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen: nieuws: Elon Musk stapt op als Tesla-bestuursvoorzitter

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoezo ga je er vanuit dat dit bots zijn? Er zijn een boel mensen die moderaten, dus zo heel vreemd is het niet dat je bij een nieuw nieuwstopic snel -1s scoort.

• Thalion987
binnen 1 seconde refresh, right je hebt me convinced wat dacht ik.

Anoniem: 733707

Ik zie dat je dezelfde reactie wel drie á vier keer hebt geplaatst, wellicht dat het daarom weg wordt gestemd? Beetje vreemd is het wel.

EDIT: OK, zag nu dat die originele post een gebral is over hoe Tweakers "leftist zooi" is of iets dergelijks. Geen wonder dat het dan op -1 staat, en al helemaal niet als je over "bots" gaat lopen klagen door driemaal hetzelfde te posten.

[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 733707 op 30-09-2018 13:50]

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Maar als ik Thalion987 in 'nieuws: Elon Musk stapt op als Tesla-bestuursvoorzitter' lees vráág je toch juist om 'dislikes'? En nu je ze ook echt krijgt, ga je er over klagen? Wat wil je nou eigenlijk? :?

Virussen? Scan ze hier!

• Thalion987
Ja drie dezelfde posts, Na een paar seconde was de eerste 8x gedownvote. toen heb ik het nog twee keer gedaan, precies hetzelfde.

• Thalion987
ik vind het best om dislikes te krijgen maar niet als het 1 persoon is die een bot gebruikt of een script.

• Misha
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 07:54
Misschien moet Tweakers die bot kopen. Hij heeft bij al jouw posts binnen 1 seconde de juiste score gegeven. Zo’n tool is goud waard!

• Thalion987
Jij bent een moderator? Wat een domme reactie, opeens is het niet meer zo raar dat mensen hiermee wegkomen.

Spreek voor jezelf. Je loopt te flamen, wordt er door gedownvoted wat gewoon klopt, en gaat daarna met een complot theorie aan de haal dat iemand heel specifiek je loopt te botten, om vervolgens te gaan spammen. Het is zondag, neem je rust zou ik zeggen, je kunt het wel gebruiken zo te zien :+

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-03 21:57
Geen bots of scripts maar tweakers en crew die power mods zijn kunnen gewoon tig x achter elkaar down of upvoten om die mediaan bijna direct te beïnvloeden zodat de uitkomst weer past in de social bubbel die hier heerst.

Verder gewoon je schouders ophalen...

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Thalion987
Zoals ik al zei ik heb vier reacties gemaakt, die laatste was inderdaad bedoeld om met mensen te f***ken, sure (Hoewel de reactie is nog steeds waar). Veel posts die in het nieuws artikel staan en gedownvote zijn of op irrelevant staan zijn niet controversieel zoals die van mij. Deze mensen worden ook gewoon gepakt hiermee.

En dan heb je een mod hier die dit probleem niet serieus oppakt en gewoon de feedback accepteert. Op de server kan gezien worden of er rare dingen zijn gebeurd zoals binnen bepaalde milliseconde bepaalde votes zijn gemaakt.

En iets een complot theorie noemen voordat je uberhaubt de site de kans hebt gegeven om hier naar te kijken is gewoon zielig, dit is echt het beste wat je kan toevoegen in het gesprek?

• Thalion987
Breezers schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:12:
Geen bots of scripts maar tweakers en crew die power mods zijn kunnen gewoon tig x achter elkaar down of upvoten om die mediaan bijna direct te beïnvloeden zodat de uitkomst weer past in de social bubbel die hier heerst.

ohh ok, dat verklaart dan veel. Mocht dat waar zijn is dat jammer van een eens goede tech site.

Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:19:
Zoals ik al zei ik heb vier reacties gemaakt, die laatste was inderdaad bedoeld om met mensen te f***ken, sure
Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:19:
dit is echt het beste wat je kan toevoegen in het gesprek?
Nogmaals, spreek voor jezelf, dit begint toch wel erg ironisch te worden. Je spreekt over scripting en dergelijke terwijl hier gewoon totaal geen bewijs voor is. Als dat er wel zou zijn, zouden mods daar heus wel wat aan doen. Je helpt jezelf in ieder geval niet.

• Thalion987
Anoniem: 733707 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:24:
Nogmaals, spreek voor jezelf, dit begint toch wel erg ironisch te worden. Je spreekt over scripting en dergelijke terwijl hier gewoon totaal geen bewijs voor is. Als dat er wel zou zijn, zouden mods daar heus wel wat aan doen. Je helpt jezelf in ieder geval niet.
Ok ik ben benieuwd nu. Wat vind jij onomstotelijk bewijs dat ik zou kunnen vinden voor iets als een post script of bot?
Wat ik nu heb is denk ik het best wat er gevonden zou kunnen worden zonder dat we de server in handen hebben.

Het is gewoon feedback voor de site en anders awareness voor dit probleem. Je voegt letterlijk niks toe aan het gesprek door het zo neer te slaan.

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:59
Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:35:
[...]

Ok ik ben benieuwd nu. Wat vind jij onomstotelijk bewijs dat ik zou kunnen vinden voor iets als een post script of bot?
Wat ik nu heb is denk ik het best wat er gevonden zou kunnen worden zonder dat we de server in handen hebben.

Het is gewoon feedback voor de site en anders awareness voor dit probleem. Je voegt letterlijk niks toe aan het gesprek door het zo neer te slaan.
Heb je ergens een reactie van jezelf die onterecht naar -1 'gebot' is?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• Thalion987
MerijnB schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:02:
Heb je ergens een reactie van jezelf die onterecht naar -1 'gebot' is?
Ik post dit niet omdat ik gedownvote ben, dat boeit me echt niks. Daarnaast wie bepaald wanneer iemand terecht of onterecht wordt gedowvote? Wat ik terecht vind kan jij onterecht vinden.

Het gaat erom dat er met scripts wordt gevote. Ik heb ook mensen gezien die geupvote of irrelevant gevote worden met 6x 8x.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:10:
[...]

Het gaat erom dat er met scripts wordt gevote. Ik heb ook mensen gezien die geupvote of irrelevant gevote worden met 6x 8x.
Maar kom nou eens met bewijsmateriaal voor de stelling dat er met scripts wordt gemodereerd? Want je roept dat wel, maar je levert totaal geen bewijs mee voor die beschuldiging. Dat is op zijn zachtst gezegd niet zo netjes.

Virussen? Scan ze hier!

• Thalion987
wildhagen schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:12:
Maar kom nou eens met bewijsmateriaal voor de stelling dat er met scripts wordt gemodereerd? Want je roept dat wel, maar je levert totaal geen bewijs mee voor die beschuldiging. Dat is op zijn zachtst gezegd niet zo netjes.
Ik schrijf toch in de original post dat het gaat om de 6 van de 8 reacties van mij die gedownvote waren in het nieuwsartikel. Daarbij als extra info is ook 1 post die irrelevant was gemod. Ook zijn dus 3 van die 6
gedownvote berichten gedownvote binnen een paar secondes met 8 downvotes (drie keer achter elkaar), deze gingen over dat iemand aan het botten was. En natuurlijk ook van meer mensen in dat nieuwsbericht, er waren namelijk opvallend veel reacties met 6 of 8 votes.

Nu zijn die votes natuurlijk ook alweer heel anders omdat er votes bijkomen, maar ik hoop dat iemand van de site hiernaar kijkt en dat jullie er wat aan hebben.

Dit is het artikel: nieuws: Elon Musk stapt op als Tesla-bestuursvoorzitter

• harmz
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15-06 13:23
Je reacties worden gedownvote op basis van de inhoud. En die is dramatisch.

[Voor 4% gewijzigd door harmz op 30-09-2018 15:42]

• Thalion987
Iemand verteld me net dat er dus mensen zijn die 6 keer kunnen voten in een soort "boost"
Goed op te weten dat jullie site dus een joke is geworden met een klassen systeem.

haha, dit noemt zichzelf een nieuwssite. walgelijk...

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Ik weet niet of een boost vote bestaat.
Maar misschien krijg je die boost wel als je relevante dingen post.

Dus doe je best, misschien ontvang jij ook een boost.

Verder heb ik een bak popcorn klaar staan,. Dus wie wil kom maar langs

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 30-09-2018 15:47]

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mensen met meer ervaring hebben de mogelijkheid om posts te boosten. Dat is omdat die hebben laten zien dat ze weten hoe het systeem werkt en er mee om kunnen gaan, en daardoor wat meer gewicht in de schaal kunnen leggen. Ervaring en bijdragen aan de site worden dus wat extra gewaardeerd. Dat jij dit walgelijk vindt.... tja, da's jouw probleem.

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19:36
Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:43:
Iemand verteld me net dat er dus mensen zijn die 6 keer kunnen voten in een soort "boost"
Goed op te weten dat jullie site dus een joke is geworden met een klassen systeem.

De boostvotes zijn bedoeld om reacties die verkeerd gemodereerd staan even het extra zetje te geven richting de goede score.

Maar ik betwijfel dat jouw posts, op basis van de inhoud die ik zie, dat nodig hebben. Die gaan op eigen kracht al naar de goede score.
En daarom wordt off-topic geneuzel gedownmod, en krijgt ontopic een plusje. Omdat het een nieuwssite is :>

[Voor 17% gewijzigd door Nat-Water op 30-09-2018 15:52]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Waarom gaat er niemand serieus in op de vraag van @Thalion987 maar maakt iedereen van de gelegenheid gebruik om de TS zelf of zijn mening(en) aan te vallen?

• Thalion987
[b]Nat-Water schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:48:
De boostvotes zijn bedoeld om reacties die verkeerd gemodereerd staan even het extra zetje te geven richting de goede score.

Maar ik betwijfel dat jouw posts, op basis van de inhoud die ik zie, dat nodig hebben.
Het is wel duidelijk dat ze worden misbruikt dus. En dit is wat jij "vind". Het is jou mening. Dit maakt het niet minder walgelijk dat mensen hun macht misbruiken.

Er zijn dus een aantal mods die het gebruiken om dingen die zij niet leuk vinden snel de downvoten. of andere te upvoten. En je kunt het ook zo zien, met dat soort moderatie gaan mensen steeds gemenere dingen zeggen, ik wel tenminste, want het boeit me steeds minder. Zeker nu ik dit weet.

• Niet online
The Killer schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:52:
Waarom gaat er niemand serieus in op de vraag van @Thalion987 maar maakt iedereen van de gelegenheid gebruik om de TS zelf of zijn mening(en) aan te vallen?
Omdat het geen vraag is. Het is blijkbaar een ongegrond verwijt.
Geen bots, alleen users met een X1 (of2345678) stem.

[Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 30-09-2018 15:56]

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Anoniem: 320788 schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:56:
[...]

Prima, maar dit is ook een antwoord op de vraag :). Helder.

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:03

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:55:
[...]

Het is wel duidelijk dat ze worden misbruikt dus. En dit is wat jij "vind". Het is jou mening. Dit maakt het niet minder walgelijk dat mensen hun macht misbruiken.

Er zijn dus een aantal mods die het gebruiken om dingen die zij niet leuk vinden snel de downvoten. of andere te upvoten. En je kunt het ook zo zien, met dat soort moderatie gaan mensen steeds gemenere dingen zeggen, ik wel tenminste, want het boeit me steeds minder. Zeker nu ik dit weet.
Het doel van het moderatiesysteem is niet gewoon het uitdelen van punten, maar het waarderen van de reacties op kwaliteit. Daarbij is het ook nuttig wanneer degenen die weten hoe het systeem werkt een zwaardere weging hebben. Lees anders even de FAQ door.

De reacties onder het nieuwsbericht waarin je klaagt over het moderatiesysteem heb ik overigens verwijderd, die voegen niets aan de discussie toe.

Verder zal ik dit topic naar het juiste subforum verplaatsen:

Geachte Redactie => Frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Thalion987
Anoniem: 320788 schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:56:
Dan had de eerste de beste persoon dit ook gewoon kunnen vertellen, In plaats van mij als persoon aanvallen bijvoorbeeld.

Daarnaast is er nog steeds de observatie dat een aantal mods hun macht misbruiken. Je kunt me niet vertellen dat een paar mensen het overgrote deel van de reacties op deze manier up en downvoten de bedoeling is.

• Nat-Water
Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:01:
[...]

Daarnaast is er nog steeds de observatie dat een aantal mods hun macht misbruiken.
Daar zie ik graag de bron van. Jij kunt niet zien wie jou gemod heeft, en welke score die persoon heeft gegeven.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

• Thalion987
Nat-Water schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:05:
Daar zie ik graag de bron van. Jij kunt niet zien wie jou gemod heeft, en welke score die persoon heeft gegeven.
Nu mijn posts verwijderd zijn?

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 23:58
Als je reacties goed en ontopic waren geweest had je misschien een punt gehad.
Je reacties zijn gewoon waardeloos, en krijgen minpunten. Zo gaat dat. En met een hele hoop bezoekers kunnen die minpunten snel gaan.

• Thalion987
WEBGAMING schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:06:
Als je reacties goed en ontopic waren geweest had je misschien een punt gehad.
Je reacties zijn gewoon waardeloos, en krijgen minpunten. Zo gaat dat. En met een hele hoop bezoekers kunnen die minpunten snel gaan.
De minpunten zijn niet het probleem. Het ging erom dat sommige mensen schijnbaar alles kunnen upvoten en downvoten 6x.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:08:
[...]

De minpunten zijn niet het probleem. Het ging erom dat sommige mensen schijnbaar alles kunnen upvoten en downvoten 6x.
Niet "sommige", iedereen met moderatierechten kan dat middels een boost.

[Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 30-09-2018 16:09]

Virussen? Scan ze hier!

• Nat-Water
Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:08:
[...]

Echt..

Ervaren moderators hebben een paar boosts. Die hebben ze niet oneindig. Dus alles upvoten / downvoten x6? Nee, zo werkt het niet.

https://tweakers.net/info/faq/karma/

Lees dat even door. Alsjeblieft?

[Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 30-09-2018 16:12]

• Thalion987
Dirk schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:59:
[...]

Het doel van het moderatiesysteem is niet gewoon het uitdelen van punten, maar het waarderen van de reacties op kwaliteit. Daarbij is het ook nuttig wanneer degenen die weten hoe het systeem werkt een zwaardere weging hebben. Lees anders even de FAQ door.

De reacties onder het nieuwsbericht waarin je klaagt over het moderatiesysteem heb ik overigens verwijderd, die voegen niets aan de discussie toe.

Verder zal ik dit topic naar het juiste subforum verplaatsen:

Geachte Redactie => Frontpagemoderatie
Bedankt voor je reactie, ik vind het jammer dat dit gebruikt wordt door sommige mensen om alles constant te downvoten wat ze niet leuk vinden. En naar wat ik geobserveerd hebt gebeurde dat bij een groot gedeelte van de reacties. zowel plus, min en irrelevant wordt constant gevote.

Ik zou dan toch als feedback voorstellen dat jullie daar een beter limiet op instellen dan wat het nu is. Kijk als ik zes downvotes krijg omdat ik iets doms zeg en zes mensen vonden dit dan is het misschien terecht. Maar op deze manier voelt het als censuur.

Het is alleen feedback kijk maar of jullie er wat mee doen.

• Thalion987
Nat-Water schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:11:
Echt..

Ervaren moderators hebben een paar boosts. Die hebben ze niet oneindig. Dus alles upvoten / downvoten x6? Nee, zo werkt het niet.

Dat is niet wat ik dus zag. Tenzij iemand heel veel opgespaard heeft of dat er erg veel moderators zijn die dit tegelijkertijd doen.

Maar het is nu niet meer de bewijzen nu er zoveel meer gevote is op het artikel.

• planet8
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 23-09-2020
Waarom wordt mijn reactie op Thalion987 verwijdert?

• Niet online
planet8 schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:28:
Welke reactie? Misschien is hij gedownmod? En onzichtbaar

• planet8
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 23-09-2020
Ik vraag waarom mijn reactie onzichtbaar gemaakt is/verwijdert?
Welke reactie -> Zie bij mijn profiel mijn laatste reactie.

• Dirk

Dirk

Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:13:
[...]

Bedankt voor je reactie, ik vind het jammer dat dit gebruikt wordt door sommige mensen om alles constant te downvoten wat ze niet leuk vinden. En naar wat ik geobserveerd hebt gebeurde dat bij een groot gedeelte van de reacties. zowel plus, min en irrelevant wordt constant gevote.

Ik zou dan toch als feedback voorstellen dat jullie daar een beter limiet op instellen dan wat het nu is. Kijk als ik zes downvotes krijg omdat ik iets doms zeg en zes mensen vonden dit dan is het misschien terecht. Maar op deze manier voelt het als censuur.

Het is alleen feedback kijk maar of jullie er wat mee doen.
Heb je concrete voorbeelden van reacties die je nu nog te laag of te hoog vindt staan?
planet8 schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:28:
Omdat ik zijn reactie wilde verwijderen en jouw reactie anders alleen achter zou blijven. Zonder context heb je niets aan jouw reactie.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Nat-Water
Misschien omdat de bovenliggende reactie van 'm verwijderd is?

Edit: Spuit elf.

[Voor 13% gewijzigd door Nat-Water op 30-09-2018 16:36]

• Thalion987
Dirk schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:35:
Heb je concrete voorbeelden van reacties die je nu nog te laag of te hoog vindt staan?
Nee, het is ok zo.

Maar dat is ook niet mijn probleem. Ik zag, toen de het nieuws artikel net uit was, dat bij veel berichten van verschillende mensen een 6x rating werd gegeven. En zo te horen is het niet de bedoeling dat (naar mijn gevoel) een meerderheid van de berichten op die manier gemod worden. Het zou erg fijn zijn als u zou kunnen kijken in het volgende nieuwsartikel of dit opnieuw gebeurd.

Voor de rest kan ik alleen de feedback geven dat het op deze manier voelt als een soort censuur.

[Voor 63% gewijzigd door Thalion987 op 30-09-2018 17:14]

• Jb!
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online

Jb!

Lord of the Idiots

Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:11:

Voor de rest kan ik alleen de feedback geven dat het op deze manier voelt als een soort censuur.
Dat is ook precies de bedoeling. De lage kwaliteit onderaan (of in extreme gevallen onzichtbaar) en de beste posts bovenaan. Iemand die de pagina opent ziet dan de beste posts als eerste, zonder door alle onzinposts te hoeven scrollen.

“Time is the friend of the wonderful company, the enemy of the mediocre” — Warren Buffett

• Thalion987
Jb! schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:16:
Dat is ook precies de bedoeling. De lage kwaliteit onderaan (of in extreme gevallen onzichtbaar) en de beste posts bovenaan. Iemand die de pagina opent ziet dan de beste posts als eerste, zonder door alle onzinposts te hoeven scrollen.
Ze komen niet onderaan ze worden ingeklapt. Dat is toch wel anders.

En nogmaals voor letterlijk bijna de honderdste keer het downvoten zelf maakt mij niet uit, maar wel als een moderator(s) een groot deel van de posts gaat modereren met 6x votes.

En ja dat voelt dan als censuur door de site zelf.

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:59
Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:10:
[...]

Ik post dit niet omdat ik gedownvote ben, dat boeit me echt niks. Daarnaast wie bepaald wanneer iemand terecht of onterecht wordt gedowvote? Wat ik terecht vind kan jij onterecht vinden.

Het boeit mij ook niet of jij gedownvote wordt, daarom vroeg ik het niet; ik vroeg het om inzicht te krijgen in het gedrag van de bots die jij denkt dat er zijn, maar blijkbaar heb je zin om daaraan mee te werken want ik zie geen antwoord op mijn vraag, alleen meer geklaag.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• Jb!
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online

Jb!

Lord of the Idiots

Thalion987 schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:21:
[...]

Ze komen niet onderaan ze worden ingeklapt. Dat is toch wel anders.
Dat ligt aan je eigen instellingen. Je kunt bovenaan de reacties de moderatie kiezen die je nog wilt zien. Als je op de rode -1 klikt zie je alles, kies je een hogere score dan zie je alleen reacties van die score of hoger. -2 reacties kun je als gewone gebruiker sowieso niet zien, maar dat is alleen voor de extreem slechte posts (bijvoorbeeld spam of haatreacties).

“Time is the friend of the wonderful company, the enemy of the mediocre” — Warren Buffett

• Thalion987
MerijnB schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:21:
Het boeit mij ook niet of jij gedownvote wordt, daarom vroeg ik het niet; ik vroeg het om inzicht te krijgen in het gedrag van de bots die jij denkt dat er zijn, maar blijkbaar heb je zin om daaraan mee te werken want ik zie geen antwoord op mijn vraag, alleen meer geklaag.
Als je vraagt op welke van mijn post gevote werd door "bots" dan kun je zien in mijn originele post dat het om een aantal initiële posts ging en daarna nog 3 andere posts. ik geef er ook een link bij van het nieuwsartikel. En ik sprak over meerdere andere posts van andere gebruikers die dit ook leken te hebben. In de tussentijd zijn veel van mij posts verwijderd dus ik kan ze niet laten zien. en de aantallen op de scorekaart zijn natuurlijk nu allemaal anders, ik kan daar geen bewijs meer uit halen.

En ondertussen heeft iemand antwoord gegeven dat het moderators zijn die dit kunnen doen. En we hebben het nu over feedback.

• MrChickenman
  • Laatst online: 00:32

MrChickenman

Hand of the Archon

(jarig!)
Nat-Water schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:11:
[...]

Echt..

Ik heb anders 400+ boosts wat ik kan gebruiken, gebruik erg zeldzaam trouwens. :*)

Alleen als een post echt verkeerd staan gebruik ik hem, maarja je hebt ook frontpage moderators die kunnen dat gewoon netjes vastzetten.

🐔 🚀 💰 🌕

• TommyboyNL
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
@Thalion987 Voordat je herhaaldelijk gaat lopen blaten over censuur, is het wellicht verstandig om even de definitie op te zoeken, te lezen, en ook daadwerkelijk te begrijpen.

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19:10
Rainbow_Dash schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:44:
[...]

Ik heb anders 400+ boosts wat ik kan gebruiken, gebruik erg zeldzaam trouwens. :*)

Alleen als een post echt verkeerd staan gebruik ik hem, maarja je hebt ook frontpage moderators die kunnen dat gewoon netjes vastzetten.
Rookie, heb er 598 :P. Want inderdaad, zo vaak heb ik ze niet nodig. En normaal gebruik je ze ook niet direct, immers als je iets een -1 vindt, dan ga je ervan uit dat andere dat ook wel vinden, dus is een normale moderatie genoeg.

Maar als ik het nu goed begrijp, is het probleem van TS dat iemand een boost moderatie heeft gebruikt om zijn posts correct te modereren? Het is maar waar je je druk over maakt.
Overigens genoeg mening modden wat er gebeurd op frontpage, maar het gaat TS blijkbaar niet om de uitkomst van die moderatie, alleen de manier waarop.

• Firestormer
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14-02 16:26
Veel kinderachtige reacties weer...

• TommyboyNL
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Firestormer schreef op zondag 30 september 2018 @ 21:22:
Veel kinderachtige reacties weer...
Gelukkig draag jouw reactie veel bij aan de discussie...

• Helox-in-a-box
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:10
Nou zeg, wat een verspilling van tijd zo op een zondag. En nu verspil ik weer tijd met deze reactie *zucht*

• Dirk

Dirk

Goed, volgens mij is dit topic wel klaar...

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Breezers schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:12:

Onzin. Crew en power mods kunnen ook maar 1x een moderatie doorvoeren. Wel hebben ze een andere weging net als sommige andere users. Gelieve bovenstaande reacties achterwege te laten wanneer je niet weet hoe de vork in de steel zit.

Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True