Hallo allen,
Ik zoek een ugrade voor huidige GT240 V207 videokaart[/b]
Videokaart
Onbeperkt budget
wat nodig is
moet compatible zijn met huidige setup
Geen specifiek merk
Cooler Master Centurion 5 kast.
Asus P5Q SE Plus mobo.
Pentium dual core CPU E5400@2.7GHz.
8GB RAM.
400W PSU (met een 6pins power connector)
1x250GB SSD (w10 Pro 64-bit)
1x1TB HDD.
1x500GB HDD.
Wil mijn GeForce GT240 v207 videokaart (afkomstig uit een Medion pc) upgraden en zou graag weten welke kaart, geschikt voor mijn setup zonder overige componenten te hoeven upgraden, het beste is.
Is bedoeld voor spellen, die meer vragen dan de huidige kaart kan bieden en die mijn zoontje wil gaan spelen. Geen specifieke spellen op dit moment (speelt nu nog enkel Fortnite) maar ik wil maximale performance dat met huidige setup nog haalbaar is zodat ik komende paar jaar vooruit kan...Een tweedehandse kaart is eventueel ook een optie.
Vond zelf al Radeon HD6790 en GTX650/750 (TI) maar geen idee of dat gaat werken met huidige setup.
Bvd
Ik zoek een ugrade voor huidige GT240 V207 videokaart[/b]
Videokaart
Onbeperkt budget
wat nodig is
moet compatible zijn met huidige setup
Geen specifiek merk
Cooler Master Centurion 5 kast.
Asus P5Q SE Plus mobo.
Pentium dual core CPU E5400@2.7GHz.
8GB RAM.
400W PSU (met een 6pins power connector)
1x250GB SSD (w10 Pro 64-bit)
1x1TB HDD.
1x500GB HDD.
Wil mijn GeForce GT240 v207 videokaart (afkomstig uit een Medion pc) upgraden en zou graag weten welke kaart, geschikt voor mijn setup zonder overige componenten te hoeven upgraden, het beste is.
Is bedoeld voor spellen, die meer vragen dan de huidige kaart kan bieden en die mijn zoontje wil gaan spelen. Geen specifieke spellen op dit moment (speelt nu nog enkel Fortnite) maar ik wil maximale performance dat met huidige setup nog haalbaar is zodat ik komende paar jaar vooruit kan...Een tweedehandse kaart is eventueel ook een optie.
Vond zelf al Radeon HD6790 en GTX650/750 (TI) maar geen idee of dat gaat werken met huidige setup.
Bvd
[Voor 13% gewijzigd door Otan op 30-09-2018 12:51]