Radiator voor Waterkoeling...

Pagina: 1
Acties:

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:05

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Ik zou van OC-Shop een Radiator krijgen, maar ze komen pas weer in Augustus binnen |:(

En ik wil nog wel 'n mooie !NIEUWE! Radiator, dus niet een van de sloop, want die is 50Km hier van daan... En dat op m'n fiets? :?

Ik wil hem dus graag in Nederland kopen, weet iemand 'n Shop? En nee, niet die Senfu, te kleine ingangen :r

Verwijderd

Hadden ze die dingen niet ook bij nedcool ?

Ik weet de url van nedcool nie meer =\ sorry =|

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ned-Cool is gekapt.

De Senfu radiator kan je vrij eenvoudig aanpassen naar een grotere diameter (10mm)

De buizen zijn nl al 10mm, enkel op de uiteinden hebben ze een dun buijes gesoldeerd.

Buisje afknippen, uitboren met 8mm boor, stukje 8mm buis (dunwandig) erin solderen, daaroverheen 10mm buis solderen. Klaar.

Is ongeveer 30 minuten werk. Ik heb er nu een stuk of 4 op die manier gedaan.

Die radiators presteren trouwens behoorlijk goed.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:05

aKra

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 23:15 schreef Herman het volgende:
Ned-Cool is gekapt.

De Senfu radiator kan je vrij eenvoudig aanpassen naar een grotere diameter (10mm)

De buizen zijn nl al 10mm, enkel op de uiteinden hebben ze een dun buijes gesoldeerd.

Buisje afknippen, uitboren met 8mm boor, stukje 8mm buis (dunwandig) erin solderen, daaroverheen 10mm buis solderen. Klaar.

Is ongeveer 30 minuten werk. Ik heb er nu een stuk of 4 op die manier gedaan.

Die radiators presteren trouwens behoorlijk goed.
Hoeveel kost da als ik dat bij jouw doe? :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

dat kan vanalles zijn. sowieso materiaalkosten (ik weet niet of ik nog 8mm dunwandig heb liggen, eventueel bij de modelbouwwinkel te koop), maar dat ontstijgt de Hfl 5,- niet, en natuurlijk de arbeid, in de vorm van:
ofwel office2000 professional (4cd's) (is geen warez request, door mijn onoplettendheid zijn de originelen op mijn werk zoek, waarschijnlijk met de IT-er mee, die dat natuurlijk niet meer weet....., licentie heb ik dus wel)
of een bos bloemen voor mijn vriendin,
of wat anders wat leuk is,
of een redesign van www.waterkoeling.nl
of een DNS server waar ik voor nop www.waterkoeling.nl en www.skiffs.org kan parkeren (hosting is het probleem niet met al die ADSL vrienden)

Verzin dus maar iets.

Oja, woon natuurlijk wel in Reeuwijk, de vorige die ik heb geholpen, kwam op de scooter uit Hilversum........

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 02:08
Waarom niet een van de sloop (KOPER!) en laat hem weken in azijn >:), 3 dagen in de azijn , en hij is als nieuw!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 20:36

dfr0st

Geel is mooier

Op vrijdag 20 juli 2001 10:12 schreef Herman het volgende:
of een DNS server waar ik voor nop www.waterkoeling.nl en www.skiffs.org kan parkeren (hosting is het probleem niet met al die ADSL vrienden)
Tip : http://www.vevida.nl voor maar 80,- per jaar excl. BTW , dat is toch geen geld. En mijn site is nog niet down geweest :)

-

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

OFF TOPIC:

Iemand enig idee wat er met NedCool aan de hand is? Zou bijzonder jammer zijn dat ze "plat gegaan zijn"..ze hadden goede producten en ben altijd erg goed geholpen door hun.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 02:08
Heb ze toen een mialtje gestuurd, en lag aan persoonlijke redenen van een van de eigenaars, de vraag was wat de baas van nedcool er mee wou, anders was die ene gosert die me dat mailtje stuurde (medewerker) ook zijn baan kwijt.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Waar haal je die Senfu?
Pagina: 1