Toon posts:

Plafond speakers aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Willem1311
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 30-04-2022
Hallo,

Ik heb een vraag betreft mijn plafondspeakers (16 stuks) die er al in zaten in de aanbouw toen ik het huis kocht.

Het gaat over het merk Merlaud 8ohm 10 watt speakers. Die verdeelt zijn zover ik kan zien over 3 kanalen die uit komen in mijn meterkast in me aanbouw.

Kunnen jullie mij adviseren welke versterker ik nodig heb om deze te laten werken?

Alvast bedankt _/-\o_

Alle reacties

• Phase
  • Registratie: Mei 2002

Phase

Supremely Insane

Ik heb geen antwoord op jouw vraag, maar ik ben wel echt superbenieuwd naar waarom er in godsnaam 16 speakers in het plafond moeten zitten .

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:05
Dolby Atmos 7.2.16 van maken!!! :9~ >:) _/-\o_

[Voor 33% gewijzigd door TheKerremenke op 30-09-2018 11:58]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Serie of parallel aangesloten? Nogal belangrijk om te weten. Is het geen 100v systeem?

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 23:04

Twarp

just grin...

Pak er eens 1 uit en google wat voor type speaker het is. Wellicht krijg je dan je antwoord.
Het zou inderdaad zonde zijn als het een 100v systeem betreft en jij heb de verkeerde versterker aangesloten.

Meh ...

• Willem1311
  • Registratie: September 2018
Ik heb er een uitgekregen het gaat over een 100v speaker. Zover ik heb begrepen was de vorige bewoner voor hun een muzikant die hier gebruik van maakte en zover ik kan zien zijn de 16 boxen verdeelt over 3 groepen die parallel zijn aangesloten.

[Voor 23% gewijzigd door Willem1311 op 30-09-2018 12:28]

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 23:04

Twarp

just grin...

Je kan tegenwoordig die 100V versterkers ook voor een prikkie kopen via diverse veilingen. De meeste mensen gebruiken dit thuis niet en blijven de prijzen vaak laag.

Meh ...

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee