Ik heb recent een RBPI3B+ met Moode Audio geinstalleerd, en daar mijn Dragonfly Black op aangesloten. "rustige nummer's" met alleen zang en een acoustisch gitaartje klinken fantastisch, maar zodra het nummer drukker wordt (meer instrumenten, 'volle' signalen zoals gitaar met distortion) klinkt het alsof mijn speakers zijn opgeblazen, of misschien aan het clippen. Ik weet niet zeker wat het veroorzaakt.. Mijn vraag is of iemand deze zelfde combinatie heeft, en welke instellingen je gebruikt in de Moore Audio player.
...
Hardware en Software:
Raspberry Pi 3B+ met Moode Audio
Dragonfly Black 1.5
Sony STR-DH130
KEF Q100
16 bit 4100Hz FLAC bestanden
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Direct vanaf USB in Raspberry afspelen om netwerk problemen uit te sluiten; Probleem blijft hetzelfde
Geluid vanaf computer en telefoon via Dragonfly direct met kabel in versterker, probleem doet zich niet meer voor.
Verschillende instellingen in Moode gebruikt, maar weet van veel dingen niet precies wat ik doe, of wat ik zou moeten doen voor deze setup.
...
Alle tips, tests en sanity checks worden gewaardeerd, ik weet niet meer wat ik nog kan proberen
...
Hardware en Software:
Raspberry Pi 3B+ met Moode Audio
Dragonfly Black 1.5
Sony STR-DH130
KEF Q100
16 bit 4100Hz FLAC bestanden
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Direct vanaf USB in Raspberry afspelen om netwerk problemen uit te sluiten; Probleem blijft hetzelfde
Geluid vanaf computer en telefoon via Dragonfly direct met kabel in versterker, probleem doet zich niet meer voor.
Verschillende instellingen in Moode gebruikt, maar weet van veel dingen niet precies wat ik doe, of wat ik zou moeten doen voor deze setup.
...
Alle tips, tests en sanity checks worden gewaardeerd, ik weet niet meer wat ik nog kan proberen