Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows mail app koppelen Google mail lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 11:47
Ik ben niet de enige gezien de search in google.

Ik heb een windows reinstall gedaan en mijn google mail account kan ik niet meer koppelen met de windows mail app. Knap waardeloos. Ik krijg een 8x000000B error als ik mijn google account probeer te koppelen. Heel veel hits op google maar geen oplossing... Is dit een tijdelijke probleem? Iemand een workaround?

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

• Zipzn
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08-03 22:36
Heb je 2FA ingeschakeld op je Google account? Zou wellicht zo kunnen zijn dat dit niet goed verwerkt kan worden door de Windows Mail app, en de inlog daarom mislukt. In dat geval zou je een applicatiewachtwoord kunnen aanmaken en daarmee proberen in te loggen in de app.

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Misschien een App Password nodig van Google? https://support.google.com/accounts/answer/185833?hl=en

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 11:47
Helaas niet. Ik heb idd met app ww geprobeerd maar werkt niet. Ervoor 1.5 jaar diverse keren gekoppeld met google 2 steps ging altijd goed

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Ook al toegang voor onveilige apps aangezet? Windows Mail en Outlook vallen in die categorie namelijk.

I reject your reality and substitute my own

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True