Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[WhatsApp] Laatst gezien werkt niet bij één contact

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• CorinneR
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 29-09-2018
Hoe kan het dat 1 contact mijn Laatst Gezien status wel ziet bij mij maar ik niet bij hem?
Beide hebben we deze optie actief staan en van al mijn andere contacten kan ik het wel zien.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Whats app verwijderd.
Opnieuw geinstalleerd
Contact verwijderd.

Van zijn kant sta ik ook in zijn contactenlijst met de juiste naam.

Enige waar ik zelf mee aan t klungelen -kijken ben geweest was de optie van code scannen maar daar kan het toch niet aan liggen

Alle reacties

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-06 09:27
Misschien een stomme vraag, ik kan namelijk geen enkele reden bedenken waarom het niet zou werken als alle instellingen goed staan bij beide.

Als het dus gewoon zou moeten werken, kan het zijn dat de andere persoon zijn status bewust niet wil delen (en om die reden aangeeft dat alle instellingen bij hem ook goed staan)?

Daarnaast snap ik dat de functie handig kan zijn. Maar iemand reageert toch gewoon wanneer hij/zij daar zin in heeft Ongeacht de status..

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True