Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dreigen met een ban, geen discussie mogelijk.

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views

• ShellGhost
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 17:18
Ik wil bij deze het gedrag van Bor als frontpage/powermod aan de kaak stellen.
Hij heeft een reactie verwijderd en daar over gemailt, so far so good.
Ik mail terug met mijn reactie en krijg vrijwel meteen een reactie dat ik de regels en sturing moet accepteren of dat ik anders een ban krijg.
Ik zal maar niet zeggen wat ik dacht, aangezien ik dan terecht een ban krijg.

De mailwisseling in kwestie:

Beste Loek,

Het is heel simpel: je hebt de regels en sturing te accepteren. Het
alternatief is een ban welke ook volgt bij herhaling van dit gedrag.

Met vriendelijke groet,

Loek van Oel schreef op 2018-09-29 20:18:
> Beste Bor,
>
> Nee, ik accepteer je uitleg niet omdat er zeer subjectief verwijderd
> word.
>
> De sfeer was al verpest en compleet uit de hand gelopen vanwege dat
> eeuwige gezeik en gejank over de prijs/kwaliteit verhouding.
>
> Misschien moeten jullie daar eens hard tegen gaan optreden, dan hoef
> ik geen fascisten opmerking te maken.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> [redacted]
>
> ShellGhost
>
> -------------------------
>
> FROM: Bor <bor@tweakers.net>
> SENT: Saturday, September 29, 2018 19:48
> TO: lvanoel@outlook.com
> SUBJECT: Tweakers - Verwijdering reactie
>
> Hallo ShellGhost,
>
> Bedankt voor jouw deelname aan de discussie op Tweakers.
>
> Ik heb echter bij dit bericht
> (reviews: Apple iPhone XS en XS Max - Briljante smartphones, kleine upgrades)
> een reactie van jou verwijderd. De reden hiervoor is dat het nodig
> lijkt te vinden anderen indirect voor fascisten uit te maken. Je
> verpest hiermee de sfeer en draagt bij aan het verder ontsporen van de
> reacties onder het nieuwsitem.
>
> Ik hoop dat deze uitleg je helpt om je standpunt in discussies beter
> tot zijn recht te laten komen, zodat de discussie voor alle deelnemers
> prettig blijft.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Namens Tweakers,
> Bor
> T.net Frontpage Admin / PowerMod
>
> ==========
> Je reactie:
> ==========
>
> Tjsa, de Apple haters minnen alles en iedereen die commentaar op ze
> hebben. Stel je voor dat iemand de XS Max koopt. Dat kan niet en mag
> niet.
> Je zou bijna gaan denken dat het linkse fascisten zijn.
>
> Op deze e-mail en onze dienstverlening zijn de Algemene Voorwaarden
> van toepassing.
> (http://tweakers.net/voorwaarden)

Als er op deze manier met de gebruikers om gegaan wordt mag mijn account verwijderd worden.
Zelfs op FOK! word er op een constructieve manier gecommuniceerd.

• Craven
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17:32
Tldr: ik ben het eens met Bor.

Jouw verweer valt te vergelijken met: "maar zij deden het ook en krijgen geen straf". Met het toontje van een 10 jarige.

Je "hoeft" natuurlijk sowieso geen opmerking te maken.

De laatste reactie is misschien wat kort door de bocht maar wel de waarheid. Als je op een website van dit formaat met iedereen een discussie aan moet gaan over iets als deze dan kun je zo een man of 40 inhuren...

• ShellGhost
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 17:18
Craven schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:40:
Tldr: ik ben het eens met Bor.

Jouw verweer valt te vergelijken met: "maar zij deden het ook en krijgen geen straf". Met het toontje van een 10 jarige.

Je "hoeft" natuurlijk sowieso geen opmerking te maken.

De laatste reactie is misschien wat kort door de bocht maar wel de waarheid. Als je op een website van dit formaat met iedereen een discussie aan moet gaan over iets als deze dan kun je zo een man of 40 inhuren...
Mijn verweer valt daar niet onder aangezien ik probeer een punt te maken. Namelijk dat er tijdens dit soort reviews altijd weer de "discussie" verzand in het bashen van anderen. Leven en laten leven is niet meer mogelijk. Die eeuwig zuigende reacties en gejank over hoe duur die telefoon wel niet is, is ondertussen zo oud als de weg naar Rome. Maar daar word niks tegen gedaan gezien die "discussies" elke keer weer de kop op steken.
Pak die trollen nou eens een keer aan. Zo moeilijk is het niet.
Als het op FOK! kan, moet het hier helemaal lukken zou je zeggen...

• BoAC
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:12

BoAC

Memento mori

ShellGhost schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 21:50:
[...]

Mijn verweer valt daar niet onder aangezien ik probeer een punt te maken. Namelijk dat er tijdens dit soort reviews altijd weer de "discussie" verzand in het bashen van anderen. Leven en laten leven is niet meer mogelijk. Die eeuwig zuigende reacties en gejank over hoe duur die telefoon wel niet is, is ondertussen zo oud als de weg naar Rome. Maar daar word niks tegen gedaan gezien die "discussies" elke keer weer de kop op steken.
Pak die trollen nou eens een keer aan. Zo moeilijk is het niet.
Als het op FOK! kan, moet het hier helemaal lukken zou je zeggen...
Het punt van Bor is dat je de reactie de discussie zeer versterkt met je zeer agressieve term: je zet mensen in een hoek. Ik zou een dergelijk stempel iig niet pikken :/ Discussieer op een normaal niveau of post niet.

[Voor 4% gewijzigd door BoAC op 29-09-2018 21:58]

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ten eerste is e-mail persoonlijk en behoor je dit niet te openbaren. Absoluut niet netjes wat mij betreft.
Ten tweede kun je met je klacht in eerste instantie bij mij terecht. Feit is dat je bent aangesproken op het verwijzen naar andere users als fascisten wat wij niet toestaan. Je gaat hier ver over de grens. Hierop geef je aan de sturing niet te accepteren. Wat verwacht je daarna? Een antwoord "prima, laat ook maar?". Wat mij betreft heb je al geluk dat er niet direct maatregelen zijn getroffen met je sfeer verziekende opmerking. "Ja maar zij...." wil natuurlijk niet zeggen dat jij je niet aan de regels hoeft te houden.

Frontpagemoderatie Forum

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:58

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Discussie over ontvangen sturing doen we in principe niet in het openbaar. Kom je er met Bor niet uit, neem dan contact met mij op, ik ben zijn admin.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True