Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Darkcontrollers
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 09-07-2019
Hallo

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv. Ik heb nu een Panasonic 55 vt30 plasma en ben wel toe aan wat anders. Heb al wel wat gezocht maar ik kom er echt niet uit welke merk ik moet kiezen. Zat zelf aan lg of Samsung te kijken en wat ik wel mooi vind is een curve

Ik zoek een?
nieuwe tv. LG of Panasonic of Samsung

Wat is je budget?
1500/1600

Wat heb je zelf al gevonden?
ik zat zelf te denken aan deze samsung ue65nu8500 of PANASONIC TX-65FXF687 of jullie moeten nog goeie suggesties hebben ik zoek wel een 65 Inc. Wil graag iets groter

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ga naar de winkel, kijk wat je mooi vind en neem een besluit,

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02:39
Voor dat budget kan je prima een LG 55C7 of 55C8 kopen. Beide zijn OLED-televisies en beter krijg je niet. (Of vergelijkbare Sony's, Philips' en Panasonics) Een curve ziet er wel bijzonder uit, maar bedenk je ook dat je daardoor als je niet recht voor de tv-zit, soms net minder ziet van de curve aan jouw kant.

Uiteindelijk gaat het om beeldkwaliteit in combinatie met de prijs en dan krijg je bij LG met bovengenoemde modellen waarschijnlijk de meeste waar voor je geld.

• Darkcontrollers
Thanks jorgen Zijn er ook modellen voor dat bedrag voor 65 Inc of kom je dan echt op een ander merk.

[Voor 61% gewijzigd door Darkcontrollers op 29-09-2018 21:57]

• Jorgen
Voor 65 inch oled kom je uit op andere prijzen. 65" led kan wel, maar dan heb je minder beeldkwaliteit.

• Darkcontrollers
Ja ik had het al gezien idd zit je rond de 2300 zal eens beetje rond kijken

• Jorgen
Zie ook het oled-prijzen-topic
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True