Ik gebruik nu enige tijd de betaalde versie van X-Plore en op zich ben ik daar tevreden mee. Echter zijn er twee punten van ergernis en daarom zoek ik naar een alternatief. Ergernissen:
1: Ik kan op mijn laptop niet meerdere bestanden tegelijk selecteren. Enkel door per bestand aan te klikken. Bij veel bestanden is dit erg vervelend.
2: Je kan bestanden niet sorteren. Standaard is het alfabetisch gesorteerd waardoor je naar onder moet scrollen. Op mijn telefoon bevind het zich dan tussen de oudste foto's en de nieuwste video's (omdat deze een andere prefix qua bestandsnaam hebben).
Is er een vergelijkbare app (file browser die bedienbaar is vanaf een laptop) beschikbaar die bovenstaande punten niet heeft?
Ik wil draadloos kunnen werken, dus niet met een USB-kabel.
Bluetooth is te onbetrouwbaar aangezien ik daarmee te vaak foutmeldingen krijg.
1: Ik kan op mijn laptop niet meerdere bestanden tegelijk selecteren. Enkel door per bestand aan te klikken. Bij veel bestanden is dit erg vervelend.
2: Je kan bestanden niet sorteren. Standaard is het alfabetisch gesorteerd waardoor je naar onder moet scrollen. Op mijn telefoon bevind het zich dan tussen de oudste foto's en de nieuwste video's (omdat deze een andere prefix qua bestandsnaam hebben).
Is er een vergelijkbare app (file browser die bedienbaar is vanaf een laptop) beschikbaar die bovenstaande punten niet heeft?
Ik wil draadloos kunnen werken, dus niet met een USB-kabel.
Bluetooth is te onbetrouwbaar aangezien ik daarmee te vaak foutmeldingen krijg.
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 248568 op 29-09-2018 18:11]