Toon posts:

MiniDisc, 4 cd's op 1 schijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een Sony MZ-R700 gekocht, zo'n MDLP ding, 4 cd's / 1 schijfje.. maar toen ik eenmaal een MD begon op te nemen kapte hij ermee na 80 minuten > vol dus.. hoe kan dit nou? Ik vat niet helemaal wat ik fout doe geloof ik :)

alvast bedankt [grapje kost me 600,- :/]

Verwijderd

Moet je m nie op een speciale modus zetten ofzo?

Verwijderd

Voor zover ik weet kan er op een minidiscje nog altijd 74 minuten of het dubbele in mono..

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Euhm, ik zou longplay wel aanzetten enzo :)

Enneh, het is 160 minuten voor stereo of 320 minuten voor mono geluid; er kan dus 2x zoveel op en niet 4x.

Geef mij maar een Warsteiner.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op donderdag 19 juli 2001 21:53 schreef Knakker het volgende:
Euhm, ik zou longplay wel aanzetten enzo :)

Enneh, het is 160 minuten voor stereo of 320 minuten voor mono geluid; er kan dus 2x zoveel op en niet 4x.
Wat een bull, er past wel zeker 4x de inhoud van een cd op een mdtje, is maar welke longplay mode je kiest... Wel eerst zeker van iets zijn voordat je iemand verkeerde info geeft! |:( En dat geldt ook voor de eerdere posters, want dat was ook raaskallerij... :(

.... Ik weet het ook niet

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb dezelfde speler, je kan hem op MDLP2 zetten om 2cd's (160min) stereo op te nemen. De kwaliteit is dan ok. Wanneer je hem op MDLP4 zet past er inderdaad 360min stereo op, maar de kwaliteit is dan duidelijk minder.

Je kunt op de display zien in welke modus hij staat, lees anders eerst ff de handleiding :)

Veel succes

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 22:00 schreef Waslijn het volgende:
Ik heb dezelfde speler, je kan hem op MDLP2 zetten om 2cd's (160min) stereo op te nemen. De kwaliteit is dan ok. Wanneer je hem op MDLP4 zet past er inderdaad 360min stereo op, maar de kwaliteit is dan duidelijk minder.

Je kunt op de display zien in welke modus hij staat, lees anders eerst ff de handleiding :)

Veel succes
beschikbaar is met enterknop:

EDIT (name, erase), DISPLAY(laptime, recremain, allremain), PLAY MODE(normal, allrepeat, 1 repeat, shuf repeat), BASS(1,2,3), AVLS(off,on), BEEP(off,on), REC-Posi(From Here, From End), SYNC REC(off,on)

ik zie dus echt -geen- dingetje zoals MDLP staan.. handleiding staat ook vrij weinig over in eigenlijk..

ik ben heel vervelend ik weet het, maar wat uitleg zou ik heeeel erg waarderen :):)

• mbvisiontt
Op donderdag 19 juli 2001 22:25 schreef imm0o het volgende:

[..]

beschikbaar is met enterknop:

EDIT (name, erase), DISPLAY(laptime, recremain, allremain), PLAY MODE(normal, allrepeat, 1 repeat, shuf repeat), BASS(1,2,3), AVLS(off,on), BEEP(off,on), REC-Posi(From Here, From End), SYNC REC(off,on)

ik zie dus echt -geen- dingetje zoals MDLP staan.. handleiding staat ook vrij weinig over in eigenlijk..

ik ben heel vervelend ik weet het, maar wat uitleg zou ik heeeel erg waarderen :):)
Of het staat er in KOEIELETTERS op, of het apparaat heeft het niet... heel simpel. Sony adverteert er hendig mee, dus als het erop zit weet jij dat meteen. :)

Verwijderd

Topicstarter
AAAARGH

het knopje zat niet in een menu maar gewoon op de speler ZELF :D

het stond er idd met koeienletters op ;)

spijt me zeer.. ik heb zo erg lopen zoeken in dat menu dat dat ene knopje waarvan ik niet wist wat het was heb genegeerd |:(

thnx anyways heheh.. my bad.. my bad! :D

• mbvisiontt
Op donderdag 19 juli 2001 23:05 schreef imm0o het volgende:
AAAARGH

het knopje zat niet in een menu maar gewoon op de speler ZELF :D

het stond er idd met koeienletters op ;)

spijt me zeer.. ik heb zo erg lopen zoeken in dat menu dat dat ene knopje waarvan ik niet wist wat het was heb genegeerd |:(

thnx anyways heheh.. my bad.. my bad! :D
Is wel okay... Ik heb je iig wakker geschud. :D

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

jah, lekker nuttig weer... :)

Handleiding lezen, dan pas topic openen. |:(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1