Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oppo A3 of Asus Zenfone 5

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

Onderwerpen

Vraag

• Thomas2001
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 22-05-2020
Mijn oude motorola Moto G4 is stuk gegaan, nu ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik heb er twee gevonden. De Oppo A3 en de Asus Zenfone 5. Nu is mijn vraag: Welk kan ik het best halen.
...

Ik wil een groot scherm, die hebben ze beide. Maar ook wil ik een goede camera en snelle software.
...

Ik hoop snel van iemand te horen!

Groet,
Thomas

Alle reacties

• Zeuas1912
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 28-05 13:55
Je kan het beste naar de Pricewatch gaan van Tweakers, daar aanvinken welke 2 telefoons je wil vergelijken en dan zet die de 2 telefoons naar elkaar en kan je zo zien welke beter scoort op camera en software.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Thomas2001 welkom op Tweakers.

Dit betreft aankoopadvies, dus hoort eigenlijk thuis in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Daarnaast voldoet je openingspost niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Maak dus even een nieuw topic aan op de goede plek en voeg dan ook even toe wat je ermee wilt doen en wat je budget is.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True