Hallo allemaal,
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe laptop aangeschaft. een lenovo ideapad 330.
deze volledig ingesteld, alle drivers geüpdate etc.
Nu kom ik er na 3 dagen achter dat elke keer als die laptop opstart het gehele internet weg valt, ook op mijn desktop die kabel internet heeft.
Het internet komt sporadisch wel weer terug. soms even een moment dat ineens een google pagina na lang laden wel weer verbind en daarna is alles weer weg.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om een lenovo ideapad 330 een een arcadyan experia box v10a.
Ik heb van alles geprobeerd.
de drivers zijn geüpdate op alle computers. de instellingen staan overal op wsap2 personal.
de ip adressen zijn gerenewed en kloppen allemaal.
de router gereset en volledige netwerk opnieuw ingesteld.
Op de laptop en desktop hebben malwarebytes en ander anti virus gedraaid om uit te sluiten dat het door een virus of bot komt.
Mijn kennis gaat niet zover dat ik nu nog een oplossing kan bedenken.
hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
groetjes van een inmiddels gefrustreerde zoon waarvan de moeder wil dat de laptop werkt.
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe laptop aangeschaft. een lenovo ideapad 330.
deze volledig ingesteld, alle drivers geüpdate etc.
Nu kom ik er na 3 dagen achter dat elke keer als die laptop opstart het gehele internet weg valt, ook op mijn desktop die kabel internet heeft.
Het internet komt sporadisch wel weer terug. soms even een moment dat ineens een google pagina na lang laden wel weer verbind en daarna is alles weer weg.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om een lenovo ideapad 330 een een arcadyan experia box v10a.
Ik heb van alles geprobeerd.
de drivers zijn geüpdate op alle computers. de instellingen staan overal op wsap2 personal.
de ip adressen zijn gerenewed en kloppen allemaal.
de router gereset en volledige netwerk opnieuw ingesteld.
Op de laptop en desktop hebben malwarebytes en ander anti virus gedraaid om uit te sluiten dat het door een virus of bot komt.
Mijn kennis gaat niet zover dat ik nu nog een oplossing kan bedenken.
hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
groetjes van een inmiddels gefrustreerde zoon waarvan de moeder wil dat de laptop werkt.