Vraag

• TijnKaars
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 02-10-2018
Hallo iedereen, ik heb gisteren een wifi versterker (TP-link RE200) gekocht en aangesloten. Ik heb een internetkabel in de versterker gestopt naar mijn ps4 omdat ik geen goede internet verbinding had. Nu ik dat gedaan heb, heb ik nooit meer lag en worden games ook veel sneller gedownload allen krijg ik om het uur een melding op mijn ps4 en die zegt dat de LAN-kabel niet is aangsloten terwijl de LAN-kabel gewoon is aangesloten. Als ik die melding krijg dan word ik ook uit de online game gegooid die ik op dat moment speel, als ik in een party zit wordt ik daar ook uitgegooid. Als ik overal uitgegooid ben kan ik na 1 seconden gewoon meteen weer in de party en het online spel opnieuw opstarten. Ik heb het getimed en precies om het uur gebeurt dit. Kan iemand mij helpen?

Alle reacties

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-02 15:24
Via google zijn daar verschillende antwoorden op te vinden. *knip*

Deze antwoorden variëren van een andere poort te openen, andere kabel proberen of dat de wifi versterker niet goed zou werken met de ps4.

Hoe goed bedoeld ook, een link naar Google is niet heel behulpzaam.

[Voor 51% gewijzigd door rens-br op 01-10-2018 10:58]

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:09

Tens

fits the description

Precies een uur? Wat is de ip lease time op je router?

Heeft een master in kromme zinnen bouwen

• TijnKaars
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 02-10-2018
Het is precies om het uur. Waar kan ik die ip lease time van mijn router zien?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@TijnKaars je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst zelf het e.e.a. te proberen en op te zoeken voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dus willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee