ACTiSYS IR Computer link (Mycom)

Pagina: 1
Acties:

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:06
Beste tweakers,

Ik heb bij Mycom een leuke ACTiSYS IR link gekocht met de bedoeling om me tele te koppelen. Eenmaal het pakketje ontvangen te hebben heb ik em aangesloten op me moederbord opgestart en hij vond gelijk al de seriele infraroodpoort.

Het begon al goed :)

Dus ik de handleiding verder lezen en er staat dat ik een IR device moet toevoegen en dan een Infrared COM port or Dongle, als ie daar mee klaar is krijg je weer een venster waar je moet kiezen welke IR transiever.

Nu heb ik netjes volgens de handleiding de Generic Infrared Port geinstalleerd en alles ging nog goed....tot hier :'(

Als ik dan reboot staat die Generic Infrared Port wel in me systeem maar geeft ie een fout bij de seriele infrarood port.

Uiteindelijk heb ik dan mij me netwerkadapters ( :? ) :
- Generic Infrared (goed)
- Seriele Infrared port (fout)

Iemand ervaring met de instalatie van dit speelgoedje?? en die het liefst kan zeggen wat ik fout heb gedaan want zit nu al een week te klooien zonder resultaat :(

Alvast bedankt

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ik heb hem ook, en hij werkt toppie... Het enige dat ik vergat voordat hij goed werkte was dat ik hem in de bios aan moest zetten... (irda dan). |:(

.... Ik weet het ook niet

• Zorg
ja maar dat heb ik dus aangezet in de bios :(

welke instellingen heb jij precies gebruikt in de bios dan? (en ook generic genomen of een andere?)

toevoeging:
Ik heb voor de zekerheid gekeken in de bios maar het enige wat ik met IRDA kon aanzetten was bij de parallele poort op half of op full en HSKIR (en nog 2 andere)

waar heb jij het precies aangezet dan?

• mbvisiontt
Dat weet ik effies niet... En als ik hem uitzet blijft ie uit, ik moet om 4:30 opstaan... Kijk morgen even voor je, en dan stamp ik dit topic wel omhoog. :)

• Zorg
oki alvast bedankt :) (weet niet of ik het morgen nog lees want moet werken van 7 tot 5 en daarna naar de loveparade :) )

• mbvisiontt
Hmz... ik van 5:45 tot 15:00 of later, ligt eraan of het druk is (taxi).Je leest het wel, dig hem maar op als je terugkomt van alle lovin'... ;) Veel plezier daar iig! :)

Pagina: 1