Mijn zoon wil mijn platenspeler en platen weer gaan draaien. Zelf heb ik daar een goede stereo installatie voor staan, maar die wil ik niet kwijt. Mijn zoon woont inmiddels op een kleine kamer.
Wat is een simpel, betaalbaar (€100) systeem waarmee hij mijn platenspeler kan gebruiken? Hifi kwaliteit zit er op zijn kamer niet in, dus iets simpels volstaat.
Of heeft er iemand toevallig nog iets liggen (versterker met boxen).
Het zou prettig zijn als hij ook zjin laptop kan aansluiten op de stereo, maar dat lukt vast wel. Eerst maar eens de platenspeler.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik: Thorens TD160 mk-2
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Marktplaats ken ik, maar heb ik slechte ervaringen mee. Als het is van iemand die ik via-via ken prima, maar geen willekeurige verkopers die niet eens weten wat een phono ingang is.
...
Wat is een simpel, betaalbaar (€100) systeem waarmee hij mijn platenspeler kan gebruiken? Hifi kwaliteit zit er op zijn kamer niet in, dus iets simpels volstaat.
Of heeft er iemand toevallig nog iets liggen (versterker met boxen).
Het zou prettig zijn als hij ook zjin laptop kan aansluiten op de stereo, maar dat lukt vast wel. Eerst maar eens de platenspeler.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik: Thorens TD160 mk-2
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Marktplaats ken ik, maar heb ik slechte ervaringen mee. Als het is van iemand die ik via-via ken prima, maar geen willekeurige verkopers die niet eens weten wat een phono ingang is.
...