Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Vlinder()()
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 29-09-2018
Mijn vraag
...plots zag ik in een status van een contactpersoon ‘onbekende activiteit’ wat betekent dit.
Als die pas online is geweest, komt later in de status ‘dagen geleden voor het laatst gezien’, dit vind ik vreemd.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Betekent dit dat die zijn status niet wil laten zien...maar ‘onbekende activiteit’ wat houdt dit in?
...

Alle reacties

• Mr. Awesome
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:00

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

-

Never mind, titel niet goed gelezen.

[Voor 93% gewijzigd door Mr. Awesome op 29-09-2018 09:23]

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom!

Voor de volledigheid het gaat dus over Skype dus ik heb dat ook in de topictitel erbij gezet. (Je had dat wel netjes gekoppeld, maar dat staat wat klein vermeld zoals bovenstaande reactie laat zien :P )

Anyway, dat betekent voor zover ik weet dat Skype de status om een of andere redenen (bijv technisch probleempje) niet kan bepalen. Dat zou dan “vanzelf” moeten oplossen als er niets al te vreemds aan de hand is.

Edit: zoeken bij google naar 'skype unknown activity' zegt inderdaad min of meer hetzelfde. (Je wilt altijd ook in het Engels zoeken op internet, er zijn nu eenmaal meer mensen die geen NL spreken op de wereld).

[Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 29-09-2018 09:26]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True