Stel je hebt een Abit KT7-Raid, daar prik je een TB 1,2 op, samen met wat kaarten, 384 Ram en een coolmastertje. Vervolgens prop je dit in een ATX 230W. Is dit vragen om moeilijkheden of kan dit?
Verwijderd
Ik denk toch dat dit vragen is om moeilijkheden ... maar wat voor kaarten doe je erin ? Als je er bijvoorbeeld een voodoo 5 inpropt gaat het zeker niet ... .
Als het een fantsoenlijke MERK-voeding is kan het geheel wel eens goed werken. 250 watt van merk x is iets heel anders als 250 watt van Enermax ofzo......
als het nu 250 watt was zou ik zeggen, give it a try. Maar met een 230 watt zou ik het niet doen. Haal gewoon even een goedkope 300 watt voeding bij de computerboer in de buurt. Kost maar een paar tientjes, en dan weet je zeker dat je geen problemen krijgt.
Maar wat dominator zegt is ook waar. Een enermax (of ander GOED merk) 250 watt voeding is beter als een merk X 300 watt voeding.
Maar wat dominator zegt is ook waar. Een enermax (of ander GOED merk) 250 watt voeding is beter als een merk X 300 watt voeding.
Geen inspiratie
Ik heb met mijn Athlon classic bijna een jaar gedraait op een 235W voeding, zelfs nog een tijdje met brander erbij. Nooit ergens last van gehad, gewoon proberen, als hij op de standaardinstellingen niet stabiel is, kun je altijd nog een 300W voeding kopen.
Verwijderd
Een TB 1,2 op een 230W is sowieso al krap aan waarschijnlijk.
Gewoon een 300W in hangen ofzo...da werkt op zeker.
Gewoon een 300W in hangen ofzo...da werkt op zeker.
BTW. Ik zou voor de zekerheid ook wel die voeding vervangen hoor. Voor dat beetje geld krijg je wel een hoop zekerheid mee terug....
Moet kunnen... ik heb ook een hele tijd met een 230 watt voeding gedraaid, zonder problemen. Veel hardware in m'n kast: TBIRD 1000, GF2, TVKAART, 2 LAN KAARTEN, SBLIVE, 2 CDROM'S (DVD en een RW) 2 HD'S.
Liep echt prima.
Liep echt prima.
Verwijderd
In de winkel waar ik m'n PC ge-upgrade heb 3 weken geleden verkochten ze de athlon-systemen met 250W voeding erin...
In de search staat ook erg veel info
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()