Virussen? Scan ze hier!
Omdat zijn eerste topic misschien een beetje wazig verhaal is?
Als het echt zo belangrijk voor hem is, dan vond hij het misschien eindelijk waard om es te reggen....
[edit]
Het kan natuurlijk ook gewoon een clone zijn he?
Verwijderd
Ik heb nog nooit zo'n lol gehad op GoT (ook al weet ik dat dit een serieus forum is) T'is een keer wat anders
Nee. Gezien zijn hele verhaal, het is zó ongeloofwaardig, en hij spreekt zichzelf tegen: eerst heeft-ie een Celly-400 en later weer een Athlon-800?Omdat zijn eerste topic misschien een beetje wazig verhaal is?
En wat er mis is met clones? Die mogen hier niet, lees de FAQ maar...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
he! ik ben geen clone en ik heb geen clone.Op donderdag 19 juli 2001 21:41 schreef Boomrups het volgende:
Je maakt het jezelf nu wel moeilijk Jimius, want clones zijn verboden. Met jouw bekentenis dat jij ook een clone hebt/bent kan je een ban krijgen.....
En ik wist niet dat een clone verboden was.. (nu ik erover nadenk is het natuurlijk wel logisch) Maar wat als hij nou geen clone is?
Dan kan hij zijn eigen topic niet in....
En ik weet hoe dat voelt..
Verwijderd
Motten de modjes ff IP's checken/compareOp donderdag 19 juli 2001 21:49 schreef Boomrups het volgende:
Ze zullen hem niet bannen voordat men ZEKER WEET dat het een clone is dacht ik.....
Nee, dus hij kan zich de moeite besparenOp donderdag 19 juli 2001 21:52 schreef Boomrups het volgende:
Tellen posts in LA trouwens ook mee voor het die 160 posts waarna je in de HK mag?
Overigens, het topic staat niet in de HK, maar in de SG, en hij heeft dus maar 50 posts nodig, maar hij moet nog wel ff 28 dagen wachten ook
Virussen? Scan ze hier!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
huhOp donderdag 19 juli 2001 21:41 schreef Boomrups het volgende:
Je maakt het jezelf nu wel moeilijk Jimius, want clones zijn verboden. Met jouw bekentenis dat jij ook een clone hebt/bent kan je een ban krijgen.....
Hij heeft het alleen over die shaggy16 dat hij het niet erg vindt als dat een kloon is omdat het topic wel cool is.
Ongeloofwaardiger wordt dat topic zekers, hij (shaggy dus) maakt het steeds onmogelijker: "dat kan niet want dan doet hij...." maar topic is wel lachen, heb nog nooit zoveel replies in zo'n korte tijd gezien.
Wat gaan de modjes doen? De boel in de gaten houden?
Verwijderd
Op donderdag 19 juli 2001 21:36 schreef wildhagen het volgende:
Kan een ad/mod eens kijken of dit een kloontje is: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/187951 (die Shaggy16 dus)... gisteren geregged, en nu dit onwaarschijnlijke verhaal...
Ik heb wel een aardig vermoeden, maar verder geen bewijs.
• Zijn account lijkt precies geregged te zijn voor deze hoax
(hij kan best een al langer een gotter zijn, want in de LA topic die hij hiervoor heeft geopend, klonk het alsof hij hier toch al een hele tijd zat.
(hij had al een zeer uitgesproken mening over de modjes en hun slotjes [he dat rijmt
• Telkens als er een logische vraag/antwoord wordt gesteld/gegeven, negeerd hij dat.
Waarom zou hij zijn raam niet gewoon dicht doen?
Ieder raam dat ik ken kan dat.
Ook die kopie van de sleutel van zijn kamer, vind ik raar.
• Waarom laten ouders dit toe?
Normale ouders zouden dit stoppen;
of is de PC soms niet helemaal door Shaggy16 betaald?
Als de ouders hebben meebetaald, lijkt het mij logisch dat het broertje er ook eens op mag.
• Zelfs voor zijn leeftijd (ik ben zelf 15) doet het broertje wel erg gek.
Er zijn goedkopere manieren om je broer te pesten, dan een halve PC kopen...
• Shaggy16 is 16? Normaalgezien mag je dus enkel vakantiejobs doen vanaf je 16 (ik vraag me af waarvan hij het geld al had om deze (toch wel dure PC met 19", geforce 3,...) mee te kopen.
Tidens het schooljaar moet het broertje ook naar school, dus het probleem zou zich dan voor het eerst begin deze vakantie gesteld moeten hebben.
Wel erg snel dat dat broertje heel die collectie PC waren heeft, he?
• Zoals eerder al vermeld werd, hoe laat dat broertje zijn vriendin dan die kamer binnen? Door de dakgoot?
En is het niet een beetje vreemd dat hij zegt "Dit is nu mijn PC", terwijl die in de kamer van zijn broer staat?
• Waarom klimt het broertje altijd door de dakgoot als hij een sleutel heeft?
Lijkt me een beetje nodeloos/gevaarlijk.
<li> Deze komt van wildhagen:
Als er iemand nog meer fouten/tegenstrijdigheden in Shaggy16's verhaal vindt, zet ze hier dan, dan helpen we die hoax de wereld uit</li>
Hij spreekt zichzelf tegen: eerst heeft-ie een Celly-400 en later weer een Athlon-800?
Verwijderd
Op donderdag 19 juli 2001 21:56 schreef Kees het volgende:
hij gebruikt een proxy, dus helaas niet te hard te controleren of het een clone is.
Dus omdat jij je ineens in deze discussie gaat mengen, moeten wij INEENS onze policy laten gaanOp vrijdag 20 juli 2001 11:54 schreef Mannekino het volgende:
laat die kerel toch. Lekker privacy schending beetje andermans isp gaan checken enzo. Pfff waar doen jullie altijd zo moeilijk over met die slotjes enz. enz.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Wat heeft een isp met privacy te makenOp vrijdag 20 juli 2001 11:54 schreef Mannekino het volgende:
[..]
laat die kerel toch. Lekker privacy schending beetje andermans isp gaan checken enzo. Pfff waar doen jullie altijd zo moeilijk over met die slotjes enz. enz.
en zonder slotjes was het hier gewoon een ongelovelijke poekelbende geweest...
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
wheheheOp vrijdag 20 juli 2001 12:08 schreef pier wat, maar vooral dit:
poekelbende
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Dat is Zwols voor pokke.Op vrijdag 20 juli 2001 12:14 schreef kamstra het volgende:
whehehemooi woord, maar wat moet ik me er precies bij voorstellen pier..?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Omdat het een hoax is, en er niets van klopt...Op vrijdag 20 juli 2001 12:54 schreef DarkX het volgende:
Wat ik nog het stomste vind is: waarom gaat dat gastje via de dakgoot als ie een sleutel van z'n kamer heef
Op vrijdag 20 juli 2001 12:08 schreef pier het volgende:
.....'n ongelovelijke poekelbende geweest...
* PokkeNoise woont NIET in Zwolle en hoeft zijn naam dus niet te veranderen in POEKELHERRIE.Op vrijdag 20 juli 2001 12:42 schreef Prankster het volgende:
Dat is Zwols voor pokke.
[/zwaar offtopic]
? weet jij wat.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nix privacy schending. Kloontjes zijn vaak afkomstig van mensen die gebanned zijn. Die mensen zijn niet voor niets gebanned. Dus willen we graag weten of iemand een kloontje is als er het vermoeden van een kloontje is.Op vrijdag 20 juli 2001 11:54 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Aannames zijn fataal.