Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Photos opnieuw syncen

Pagina: 1
Acties:

• The Conman
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-05 18:34
Ik heb zojuist een iPhone XS en probeer de gegevens over te zetten van de ene naar de andere iPhone.
Alles lukt behalve de fotos.

Het volgende heb ik gedaan.
- Oude iPhone aangesloten op de PC en een handmatige backup gemaakt
- Nieuwe iPhone aangesloten op de PC en de backup van de oude iPhone teruggezet.

Alle gegevens zijn overgegaan. Alle Apps staan er op met alle instellingen. Alle iPhone instellingen zijn overgezet.

Alleen de fotos zijn niet gelukt. Van de 5000 fotos zijn de helft blanco. Er zitten allemaal blanco tegels in de gallery en als je die opent krijg je ook een wit vlak.
Heb nu iets meer dan 24 uur gewacht, maar alles is nog hetzelfde.

Heb nu de oude iPhone weer aangezet en gekeken of de fotos daar niet toevallig beschadigd zijn, maar die zijn allemaal goed.

Dus alle fotos nu vanaf de oude iPhone naar iCloud gesynced... dat lukt. Als ik op de PC inlog op iCloud staan de fotos er allemaal goed in.

Mijn vraag is nu.. als ik op de nieuwe iPhone alle fotos verwijder en daarna de optie sync foto aanzet, worden ze allemaal dan weer via iCloud binnengehaald? Of gaan die een vergelijking doen (geen fotos op de iphone vs 5000 fotos op icloud) en vervolgens ook alle fotos van iCloud verwijderen? Overruled de iCloud het toestel?

• SacredRose
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 18:20
Als je de iCloud foto bibliotheek niet aan hebt staan op het nieuwe toestel en dan alle foto's verwijdert dan zou bij het inschakelen van de iCloud foto bibliotheek alle foto's gedownload moeten worden.

Bij het inschakelen van de iCloud foto bibliotheek zal er nooit iets verwijderd worden hij voegt samen wat er is en laad wat er nog niet was.

Maar ondanks dat zorg voor een goede lokale backups van je foto's mocht er iets misgaan kan je het altijd opnieuw proberen en raak je niks kwijt.

• The Conman
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-05 18:34
Is gelukt. Thanks.

De foto upload stond uit op het nieuwe toestel.
Alle fotos verwijderd, foto upload aangezet en toestel een herstart gegeven.
Ze komen dan allemaal binnen (duurt wel lang).

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True