Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Gerbenned
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 05-04 15:51
Hallo, ik vraag me af of mijn moederbord combitabel is met een gtx 1050ti.

Mijn MOBO: ASRock fm2a88 itx+ en de videokaart die ik misschien wil kopen is de Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G.

Alvast bedankt :)

Alle reacties

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20:35

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Ja.

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 22:41
Waarom zou het niet compatibel zijn?

De voeding is minstens zo belangrijk om het te laten werken. En welke cpu heb je?

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

@Gerbenned ja, past gewoon in PCI-e 3.0 x16 slot op je moederbord. wat hierboven ook aangegeven is is ook van belang, en evt zou je voor een RX 570 kunnen kijken ipv 1050Ti

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:16

nelizmastr

Goed wies kapot

Denk dat een RX570 een beetje zonde is met die Faaldozer APU’s die op dit bord passen @Hackus

I reject your reality and substitute my own

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

nelizmastr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:25:
Denk dat een RX570 een beetje zonde is met die Faaldozer APU’s die op dit bord passen @Hackus
1050Ti ook eerlijk gezegd, jammer om zoveel geld uit te geven hierbij. gtx1030 zou ook kunnen

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:16

nelizmastr

Goed wies kapot

Hackus schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:29:
[...]

1050Ti ook eerlijk gezegd, jammer om zoveel geld uit te geven hierbij. gtx1030 zou ook kunnen
Dan zou ik voor dat bedrag eerder tweedehands kijken. GTX760 of 950 heb je al voor hetzelfde geld.

I reject your reality and substitute my own

• XFlame
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 21:38
Met wat geluk kan je ook een 280x of een 770 scoren, die willen ook nog wel eens voor €80,- gaan.

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True