Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Scherm donkerder

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

• Hidde504
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 08-12-2020
Hey,

Ik heb sinds kort een nieuwe videokaart en die werkt gewoon prima. Maar ik heb nu een probleem met mijn scherm helderheid.
Als ik mijn computer opstart is de helderheid goed, maar zodra ik een game ga spelen is me scherm ineens een stuk donkerder.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

• Mozy
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22-05 11:25
Probeer eens de instellingen van het spel aan te passen, de meeste games hebben daar wel settings voor.

Je kan ook naar de instellingen van je beeldscherm kijken terwijl je bureaublad draait en wanneer je een spel speelt, gewoon via de knopjes op je beeldscherm. Misschien heeft ie een soort auto profiler en herkent ie dat er wordt gegamed dus past ie de instellingen aan.

• Hidde504
Aha! Ik zit nu als ik het spel opstart en alles dus weer donkerder wordt mijn beeldscherm van Gamma 1 naar Gamma 2 gaat waarbij gamma 2 donkerder is.

Hoe kan ik dit uitzetten... raar als ik dat elke keer handmatig zou moeten doen.

• xinix03
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 11:05
Misschien zo: Drie keer je hakken tegen elkaar tikken....

Ik denk dat het handig zou zijn als je even je specs post. Wellicht heeft iemand het zelfde materiaal of probleem gehad als jij en weet die je dan precies te vertellen wat je moet doen.

• Hidde504
Intel Core i5 3350P Boxed
ASRock B75 Pro3
ASUS ROG STRIX Radeon RX 570 O4G-GAMING - 4 GB
Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
Corsair Carbide 300R
LG IPS237L Zwart
GeIL Black Dragon 8GB(2x4GB) DDR3 PC3-12800
XFX Pro 550W
1 Samsung 840 series Pro 128GB

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zo werkt het hier niet... je opent een topicstart zonder relevante informatie, en zelfs na drie posts lijk je nog steeds zelf niets opgezocht te hebben (of in ieder geval de moeite genomen te hebben op te schrijven wat je wel gedaan hebt). Dat komt niet alleen inzetloos over, het maakt het ook onmogelijk om met je mee te denken en goede context te hebben om het probleem te begrijpen.

Aangezien we geen helpdesk zijn en sowieso geen glazen bol hebben gaat dit topic dicht.

Voor tips voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Belangrijk punt nog: je hebt dit topic als 'discussie' geopend terwijl je een vraag stelt, Daravoor hoor je de topictype 'vraag' te kiezen. Dan krijg je gelijk een template met een paar belangrijke, relevante vragen te zien. Doe dat voortaan en geef ook - uitgebreid - antwoord op de vragen in de template. Dat is gelijk het halve werkt.

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True