Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gazelle Orange Innergy 'gaat niet meer leeg'

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Chris182
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 18-03 10:13
Mijn vraag

Ik heb nog niet zolang geleden een accu op mijn ebike laten zetten, waar ik eerst een tijd mee had gefietst zonder accu. Tot dusver veel problemen gehad met vocht maar dat terzijde, nu heb ik het probleem dat ik niet meer kan zien hoeveel percentage de accu nog heeft. Hij blijft 5 lampjes aangeven terwijl ik er al genoeg mee heb gefietst om 1 of 2 lampjes te hebben. Nu dacht ik dat dit aan het control panel lag, maar nadat ik de accu eruit heb gehaald en op de accu knop heb geklikt, gaf hij ook 5 blokjes aan, wat het probleem verplaatste naar de accu. Nieuw achterlicht op gezet, had geen invloed, opladen heeft geen invloed, hij laad wel bij, maar hij zegt dat hij begint bij het 5e lampje, terwijl hij de hele accu bijlaad. Graag advies.

MVG Chris.

Alle reacties

• Teleluvr
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 07:59
En, wat zegt Gazelle hier over?

https://www.gazelle.nl/service/contact

• D.deJong
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 05:28
Toen ik de kop las dacht ik gelijk; dat is toch ideaal. Nieuwe vinding van gazelle.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 11:46

Notna

Where are you?®

Je hebt garantie op je accu, veelal 6 maanden tot 2 jaar.

Ik weet niet hoelang je de set-up al hebt maar ik zou de verkoper eens lastig vallen :). Dat geeft de FAQ van Gazelle ook aan:

Ik heb problemen met mijn accu, wat moet ik doen?

Bij problemen met je accu, bijvoorbeeld wanneer deze niet oplaadt, het lampje blijft knipperen of wanneer deze gereset moet worden, kun je contact opnemen met jouw Gazelle-dealer. Hij kan je helpen met accu-problemen.
Antwoord impliceert dat de controller van de accu gereset moet (kan)worden. Is een nadeel van Li-ion batterijen ivm (diep) ontladings perikelen

[Voor 12% gewijzigd door Notna op 29-09-2018 08:15]

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True