Hey ik sta op het punt dit systeem te kopen. Bestellen volgende week
Wat verwacht je van ons?[i]
Kritisch blik op het lijstje die ik tot nu toe heb opgesteld.
Ik wil een goeie basis voor een high end systeem. De RX480 graka is de bottleneck van dit systeem, en deze plan ik eind volgend jaar te vervangen. Dit is ook de reden waarom ik een relatief zware voeding kies, om headroom te hebben voor een Nvidea 1080 TI alike.
De case heb ik gekozen op basis van classic looks en uit de review hier kwam deze als 1 van de stilste naar boven. Als er iemand een "kubus' alike case weet die ik ook moet bekijken, ik sta open voor suggesties
De CPU cooler; Ik heb gekozen voor een extra koeler, dit omdat ik las dat de automatisch overklok functie op ryzen rekening houdt met je koelprestaties. Ik kies elk component in functie van geluid. Zou een waterkoeling een alternatief kunnen zijn (geen ervaring mee)? Max budget zou dan wel 90 euro voor de cooler zijn.
Of kan ik beter de standaard meegeleverde cooler gebruiken en het geld in een ander component steken?
Solid state disk: Ik twijfel of ik de Samsung 970 evo of de Samsung 970 pro moet nemen, is het de 50 euro meerprijs waard?
Of kan ik beter iets meer uitgeven een een Kingston 1000 serie nemen?
https://be.hardware.info/...-nvme-voor-een-sata-prijs
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen (Bf1, Asseto corsa, PUBG) en 3D modeling (creo en inventor)
Wat mag het systeem gaan kosten? Upgrade van ongeveer 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Grafische kaart : MSI RX 480 Gaming X 8 GB
Scherm, keyboard, muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben? MOBO /CPU/RAM/Voeding/Extra SSD -M2
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? CASE: Fractal Design Node 804 case ,
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Graag een stille pc, en micro ATX case
Ga je overklokken? Ja. De eerste twee jaar laat ik alles meestal standaard, later een clock na garantie periode.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kritisch blik op het lijstje die ik tot nu toe heb opgesteld.
Ik wil een goeie basis voor een high end systeem. De RX480 graka is de bottleneck van dit systeem, en deze plan ik eind volgend jaar te vervangen. Dit is ook de reden waarom ik een relatief zware voeding kies, om headroom te hebben voor een Nvidea 1080 TI alike.
De case heb ik gekozen op basis van classic looks en uit de review hier kwam deze als 1 van de stilste naar boven. Als er iemand een "kubus' alike case weet die ik ook moet bekijken, ik sta open voor suggesties
De CPU cooler; Ik heb gekozen voor een extra koeler, dit omdat ik las dat de automatisch overklok functie op ryzen rekening houdt met je koelprestaties. Ik kies elk component in functie van geluid. Zou een waterkoeling een alternatief kunnen zijn (geen ervaring mee)? Max budget zou dan wel 90 euro voor de cooler zijn.
Of kan ik beter de standaard meegeleverde cooler gebruiken en het geld in een ander component steken?
Solid state disk: Ik twijfel of ik de Samsung 970 evo of de Samsung 970 pro moet nemen, is het de 50 euro meerprijs waard?
Of kan ik beter iets meer uitgeven een een Kingston 1000 serie nemen?
https://be.hardware.info/...-nvme-voor-een-sata-prijs
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen (Bf1, Asseto corsa, PUBG) en 3D modeling (creo en inventor)
Wat mag het systeem gaan kosten? Upgrade van ongeveer 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Grafische kaart : MSI RX 480 Gaming X 8 GB
Scherm, keyboard, muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben? MOBO /CPU/RAM/Voeding/Extra SSD -M2
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? CASE: Fractal Design Node 804 case ,
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Graag een stille pc, en micro ATX case
Ga je overklokken? Ja. De eerste twee jaar laat ik alles meestal standaard, later een clock na garantie periode.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 318,89 | € 318,89 |
1 | MSI B450M Mortar Titanium | € 105,- | € 105,- |
1 | Fractal Design Node 804 | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Kingston HyperX Fury HX434C19FW2K2/16 | € 165,50 | € 165,50 |
1 | Seasonic Focus Plus 650 Platinum | € 114,16 | € 114,16 |
1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 143,51 | € 143,51 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.001,95 |