Toon posts:

Zoek een DVDspeler met USB die alles afspeelt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sedert kort een Plasma-tv van mijn oma overgenomen omdat die naar een tehuis gaat. Deze heeft echter geen USB-aansluiting. Gezien ik enkele bestanden via USB voor de kids wil afspelen, wil ik een DVD-recorder gebruiken met USB-aansluiting. Ik heb hierbij wel het probleem dat vele deze bestanden niet afspelen omdat ze de CODEC niet ondersteunen. Hoe verhelp ik dit probleem of welke spelers zouden dit probleem niet hebben?

Ik heb nu het toestel SALORA DVD329HDMI op het oog, maar weet dus ook niet of dit zal lukken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies: MSH > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02:50
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:38:
...

Ik heb nu het toestel SALORA DVD329HDMI op het oog, maar weet dus ook niet of dit zal lukken.
De Salora die jij op het oog hebt ondersteunt AVI, MP4, MP3, en JPEG. Deze pricewatch: Samsung is iets duurder, maar ondersteunt wel veel meer formaten volgens de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:11
Als het afspelen van DVD's niet strikt noodzakelijk is, is het ook nog een optie om naar een echte mediaspeler te kijken. Deze zijn er specifiek voor gemaakt en ondersteunen waarschijnlijk nog veel meer codecs en formaten. Let er dan met name op of ze ook H265 ondersteunen, dit zou met recent materiaal nog wel een beperking kunnen vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 16:19
Ik zou eens naar een Android TV box kijken. hoeft niet veel te kosten, en werkt perfect.
(Kan dan natuurlijk geen DVD's afspelen maarja DVD..)